> Storebror

Inlägg till min storebror... Du är nog faktiskt bäst. Det tror jag allt. Jag kan lura mig själv (och nästan dig) att det är jag som är bäst, men så är nog inte fallet. Du är min idol och som en bästa vän. Vi pratar om allt, delar allt och förstår varandra. Känns faktiskt som att du är den person som står min allra närmast. Det var under lång tid vi inte hade någon kontakt och alldeles förmånga år vi inte ens träffades. Men sen när vi fick kontakt igen så pratade vi i timmar flera ggr om dagen om allt mellan himmel och jord. Vi träffades sedan och har setts nästa varje dag sedan tre månader tillbaka. Nu lägger jag upp en bild på dig, dessutom (muhaha):


Big Brother bäst i världen (fetsnygg bild dessutom, haha). Jag älskar dig och nu kan minsann ingenting komma emellan oss. Vi har sanslöst kul ihop, tänker ofta i samma banor, har grymt bra smak båda två ;P ... Yes, där fick du! Fan va fort tiden går. Går fort när man har roligt. Tack för att du finns.

xoxo
Nicolsan

Kommentarer
Postat av: Storebror

Klart som fan att Jag är bäst! Är glad att Jag har dig också lillsyrran, även fast du inte är lika bra som Jag =D Älskar dig skitunge!

2008-11-27 @ 22:29:34
Postat av: Madde

LÄgg ut lite kort på dig i ditt nya hår oxå=)

2008-11-30 @ 02:42:33
URL: http://maddemadelen.e-blogg.se/
Postat av: Johanna

I agree;)

2008-12-17 @ 01:27:07
URL: http://yohannnag.blogg.se/
Postat av: Spalm

Måste bara säga att din bror ser rätt bra ut:o ;)

Hoppas allt äär bra med dig!

Kram

2009-01-22 @ 22:10:52
URL: http://palmisch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0