> Duschprodukter

Godmorgon! (Jag gick iofs upp vid 7 o körde älskling-pälskling till skolan, men ändå). Efter det åkte jag till Högskolan och fixade lite jobb, gick en snabb runda på stan, hem och käkade frukost och nu precis duschat. Mycket medhunnet med andra ord. Frukosten bestod av: Valio jordgubbsyoghurt, fullkornspuffar, färska vindruvor och frysta blåbär. Och en kopp kaffe, såklart. Mumma var det.

Jo, jag tänkte såhär, att eftersom jag uppdaterar så dåligt och tappat inspirationen (som förhoppningsvis är påväg tillbaka nu) så tänkte jag lägga in vilka duschprodukter jag använde idag. Låter det bra? Hoppas det.

I duschen:
Schampoo: L'oréal Elvital Re-nutrition
Hårinpackning: M&S Hair Repair - Strawberry (väldigt bra och prisvärd)
Duschcreme: Miss Sixty - Rock Muse

Efter duschen:
Bodybutter: M&S Home Spa - Mango & Papaya
Deo: Aloe Ever-Shield
Ansiktsprodukter: "Medicinsk hudvård", prover som jag fick med  ifrån ansiktsbehandlingen för några veckor sedan
Handcreme: Locobase Dry Skin
Parfym: Miss Sixty - Rock Muse
Hår: 1. Nivea Diamond Gloss samt L'oréal Studio HotStraight (i vått hår) -föning- 2. Proffs Hair Mousse 3. Matrix Vavoom Hairspray





Så var det med det. Vad tycker ni om sådana här inlägg?

xoxo
Nicolsan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0