> Trapt

Ett av världens bästa band heter Trapt. Bara så ni vet det. Här har ni Trapt - Who's going home with you tonight?:



Kärlek till dem.

xoxo
Nicolsan

> Livets början?

Just nu vill jag bara att livet ska börja. Men när har det tänkt göra det? Är det såhär det kommer förbli så vill jag inte vara med, faktiskt.

xoxo
Nicolsan

> Update

Sitter hemma hos Älskling i lill-hålan utanför Borås sista semester-helgen och njöt nyss av en stor kopp kaffe (väldigt lämpligt vid 3-tiden på natten när man ska sussa strax!...not). För att dra en liten update (alldeles för längesen nu) så fyllde Älsklingen år den 27:e. Hela 29 bast nu, 30 nästa år! Haha, fast frågan man honom så är han ju fortfarande 20, givetvis^^. Den 30:e "firade" vi 10 månader tillsammans. Vi är alltså inne på elfte månaden och det har snart gått ett helt år sedan vi blev ett par officiellt. Tiden bara springer iväg...

I fredags åkte jag och Mandi till min lillasyster och company och firade hennes 12-årsdag. Tonåring nästa år, minsann. Stor tjej =P

För övrigt har jag haft mina två semesterveckor nu som mest bestått av att sola, bada, dricka öl och bara njuta av ledigheten. Införskaffat mig en ny dataskärm (igen, bara det bästa är ju bra nog). Det blev en 24-tums skärm från Samsung. Så nu ska jag sälja min 19-tums Samsung-skärm vad tanken. Ngn som vill köpa?^^ Den är höj-och sänkbar, ca tre år gammal och har HD-ready. 

Nu sitter jag och lyssnar på musik. Min "Petrus" pillar i Photoshop, gör bakgrund till skrivbordet. Sussdags strax.

xoxo
Nicolsan


> Band of horses

Underbar låt som jag är störtförälskad i just nu är Band of horses med "The Funeral". Varsågoda att lyssna och bara njuta:


Visst har jag riktigt riktigt bra smak? ;P

xoxo
Nicolsan