> Exilia - Stop playing god

Dunderskön låt bjuds det på idag. Exilia - Stop playing god:


Grymt cool brud som sjunger, dessutom. Gillade ni låten?

xoxo
Nicolsan

> Dagens:

Dagens humör: Dé é la gött, eller^^
Dagens mående: Healthy
Dagens frisyr: Rakt, ingen direkt frisyr
Dagens smink: Inget annorlunda mot hur jag brukar ha det
Dagens klädsel: Mörka Lee-jeans, grönt linne, vit v-ringad tröja
Dagens doft: Midnight Fantasy by Britney Spears
Dagens planer: Movienight, ska se "300"
Dagens borde: Gå o lägga mig i vettig tid så jag inte sover bort halva dagen
Dagens längtan: Inflytt
Dagens vill ha i allmänhet: Money
Dagens materiella vill ha: Nu bil
Dagens beroende: Cigg
Dagens köp: Chokladglass, cigg o Red Bull
Dagens tråkigaste: Vakna?
Dagens roligaste: Gött käk o bra film i great sällskap
Dagens fundering: Varför in i helvete måste jag somna så förbannat sent varje dag?
Dagens låt: Trapt - Headstrong

xoxo
Nicolsan

> Into the gravity

This place I pass, is in my eyes
The words you spoke, they blow away like leaves in time
Your clarity, it starts to need
And I am left with words I'm leaving underneath

[Chorus]
This is oceans in
Races start again
Cause you want everything

I see beneath, I hear the breath
Ifeel the deep and shallow dreams that try to pass
But in this place, where echos stay
Is just the place where I will start to find escape

Your world is crashing to the ground
Your alone

This is oceans in
Races start again, your alone


xoxo
Nicolsan

> Tokio Hotel - Scream

Fetskön låt kan jag lova. Varsågod, här får ni Tokio Hotel - Scream:


Grymt skön, erkänn? Jag blir så surprised själv, nästan... Tänk att man kan ha så bra musiksmak som jag ;P hehe.

xoxo
Nicolsan

> Dagens:

Dagens humör: Great
Dagens mående: Jag är frisk
Dagens frisyr: Rakt, ingen direkt frisyr
Dagens smink: Like I use to
Dagens klädsel: Svart linne, jeans
Dagens doft: Christina Aguileras parfym
Dagens planer: Skriva lägenhets-kontrakt
Dagens borde: Söka jobb
Dagens längtan: Tills jag har nyckeln till lägenheten =)
Dagens vill ha i allmänhet: Kul jobb
Dagens materiella vill ha: Möbler till lägenheten
Dagens beroende: Nikotin
Dagens köp: Allergitabletter och Ipren^^
Dagens tråkigaste: Alla "borden"
Dagens roligaste: Big Brother o Petrus
Dagens fundering: Inflytt =P
Dagens låt: Rise Against - Prayer of the refugee

xoxo
Nicolsan

> Dagens:

Dagens humör: Bra bra =)
Dagens mående: Goodie
Dagens frisyr: Rakt, ingen direkt frisyr.
Dagens smink: Like I use to
Dagens klädsel: Rockigt linne (typ Ed Hardy) o jeans
Dagens doft: Typ nyduschad just nu =)
Dagens planer: Jobba, sen åka till Bruschan o Petrus
Dagens borde: Hmm...?
Dagens längtan: Ikväll =)
Dagens vill ha i allmänhet: Jobb
Dagens materiella vill ha: Ny bil
Dagens beroende: Bilen
Dagens köp: Ingenting
Dagens tråkigaste: Bilresan själv...
Dagens roligaste: Träffa my little Hillared-bönder^^
Dagens fundering: Money?
Dagens låt: Pink - So What

xoxo
Nicolsan