> Gaah, jag blir galen

...Jag vet, ni tänker säkert "man kan inte bli någonting man redan är, Nicole", men jag är seriös. Gaah, jag blir fan galen snart! Jag trodde minsann att mina sömnproblem höll på att dö ut, men tänk så fel man kan ha... Jag gick upp skit-tidigt imorse och tvättade, lät det torka, vek ihop/hängde upp kläderna och handdukarna, satte på sängkläderna och jobbade ("Jobb 2"). För att sedan stressa in på ICA som en idiot, handla ngt ätbart, hem och laga maten, äta, vidare till "Jobb 1" och inte hemma förrän 8-tiden på kvällen. Fullproppad dag, minsann... Men ändå är jag inte trött som en död gnu (vilket jag borde vara) nu, utan skulle utan problem kunna sitta uppe hela natten, men det blir ju dumt att inte sova någonting.

Nu sitter jag med tandborsten i käften för att jag inte ska äta upp min stackars små Geisha-godisar som är kvar i skålen på soffbordet. Jag ska tala om att inreda med en godis-skål minsann inte är någon bra idé. Man går likförbannat där och proppar i sig mest hela tiden, tycker jag.

Nejni, nu ska jag ut och ta en cigg, sen göra ännu ett tappert försök att sova. Night!

xoxo
Nicolsan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0