> Influensa-varning!

...Blev inget "brb" igår kväll. Men nu är jag i alla fall tillbaka. Gomorron på er, förresten! Hur står det till denna soliga fredag-morgon?

Här är det väl ingen höjdare. Blev inget jobba för mig igår och inte idag heller. Skulle egentligen jobbat imorgon med, men får inte börja jobba igen förrän tidigast måndag enligt läkarna. Och då enbart om jag känner mig betydligt bättre. Fan, jag som blir så hemskt rastlös när jag inte jobbar alls. Dagens I-landsproblem? Maybe. Det vart faktiskt helt seriöst influensa-varning på mig. Iih! Inte bra. Igår blev det raka spåret till akutrummet inne på vårdcentralen, där jag fick andas med någon special-luft, blev medicinerad och stucken i armen. I totalt 1,5 timme blev jag kvar där. Fick sedan E-recept och hämtade ut mediciner för nästan 500kr på apoteket =/ Ush, jobbigt. Skakade som bara den efter special-luften, men det var normalt sa de. På måndag får jag provsvaren, så då får vi se vad det är.

Röka kunde jag inte heller göra igår, vilket var hejdundrans superjobbigt. Addicted? Hmm... 2 cigg på en hel dag! Shit, men lite abstinens var det faktiskt. Nu måste jag nog dock ta mig en cigarrett, för annars går jag nog under, och det vore ju inte så trevligt. Vad gör ni för skoj idag?

xoxo
Nicolsan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0