> Inspirationen, vart är du?

Dålig jag är på att få tummen ur och faktiskt blogga lite, har jag märkt. Så hemskt jobbigt är det ju inte. Förstår inte varför jag inte gör det, faktiskt. Jag tycker ju att det är roligt egentligen. Kanske har jag annat jag prioriterar före? Kanske vill jag inte att folk ska läsa vad jag skriver? Läser ens någon längre? med tanke på mina sega uppdateringar förstår jag mycket väl att folk tröttnar på att gå in i bloggen och se samma gamla inlägg gapa mot dem överst... Men ändå, inspirationen, vart är du?


Sitter och lyssar på Red nu och har precis druckit upp morgonkaffet. Dessförinnan tog jag en dusch, så nu ska jag föna håret och fixa lite make up tänkte jag. Vad gör ni för någonting skoj då?

xoxo
Nicolsan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0