> Tappad lust o livsgnista

Jag har ju helt enkelt tappat blogg-inspirationen. Det är ju fakta numera. Men! Jag tror det är på bättringsvägen...? Kanske, vem vet. Det är nämligen såhär va, att tidigare så läste jag inte ens andras bloggar, vilket jag återigen börjat med nu de senaste dagarna. Bättre? Ja. Dessutom så har jag faktiskt gjort en ny blogg. Den är dock bara för privat bruk, och har ingen adress som jag tänker ge ut offentligt. Hittar någon den, så kan jag ju bara gratulera. Ni kan ju försöka, men det är ingen större idé för jag står som anonym och skriver bara ner vad jag tycker, tänker och vill osv i den. Privacy.


Jag har tappat lusten för online-spelen... De som vart så himlans kul. Nu vet man knappt vad man ska göra framför datorn längre... Dessutom, alla ni som ringt och sms:at mig; det är så att min mobil är gammal och grå och känner inte riktigt för att vara med i dagens samhälle längre. Den har helt enkelt börjat tappa livsgnistan (vilken liten stackare). Den stänger av sig och startar om sig själv, det går inte alltid att ringa till den, jag kan inte alltid ringa från den, den levererar sms:en jag skriver när den själv känner för det och ibland strejkar den helt enkelt och vägrar leverera sms alls. Jävla bråkstake till att inte samarbeta. Den lilla trotsiga saken får jag stå ut med i en månad till. Ajajaj... Då går nämligen mitt fasta tele-abonnemang ut och jag ska göra mig av med hemtelefonen (onödigt att ligga och betala på både den och ladda på mobilens kontantkort). Istället skaffar jag ett mobil-abonnemang och då ingår också en ny mobil. Planen är att jag ska ha en SonyEricsson w995. Men så nu vet ni hur det ligger till och jag gör allt i min makt för att försöka få liv i den så gott det går. Jag struntar inte i att svara er, okej? Men om en månad blir det nya tag! Ser jag fram emot.

                    

Ut med det gamla och in med det nya...


Haha, ser nu att jag fick ihop övertexten med inlägget så att man får en helt annan bild än vad det är. Låter som att det är jag som tappat både lust och livsgnista, fast att det är min lilla mobil jag syftar på med bortttappad livsgnista. Ungefär som tidningen "Hänt Bild", alltid är det helt annorlunda än man får intrycket av. Man blir lika besviken varje gång man köper den, så den läser jag inte alls nu längre. Kass enligt mitt tycke.

Nu börjar det väl dra sig åt läggdags för min del egentligen. Blir förmodligen uppe en stund till, men borde sova. Har vart uppe med tuppen (mobil-alarmet) klockan 7 på morgonen varenda dag denna veckan. Känns som det kommer bli en långsovar-helg. Nästa helg blir det nämligen andra bullar. Hela nästa vecka jobbar jag (6-dagars arbetsvecka) och på söndagen (den 30:e) firar jag och min Älskling ett helt år som ett officiellt par. Myspys (söndagen alltså, veckan blir nog inte speciellt mysig i sig).

Yes, så ligger alltså läget till nu. Så...(om någon ens läser längre, fattar ju att ni tappat sugen att ens kika in i bloggen med tanke på hur alldeles för sällan jag uppdaterar)...hur är läget med er? (För övrigt så ska jag försöka bättra mig).

xoxo
Nicolsan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0