> Marion 20 år!

Gomorron kära vänner. Vaknade för ungefär en halvtimme sedan. Drömde massa konstiga grejer, så var skönt att vakna. Älskling ligger fortfarande kvar och sover. Dags att väcka honom snart tror jag allt.

Jag plågas av en jävla huvudvärk och ont i mitt ena knäveck. Inte bra. Huvudvärken vaknade jag med, men värken i knävecket har suttit i sen igår. (Vaknade med den igår). Knepigt detta. Var jobbigt att jobba igår, var tvungen att sitta så mycket som möjligt för att det inte skulle göra så hemskt ont som det annars gjorde.

Idag ska Marion firas i Göteborg (hon fyllde hela 20 år i torsdags)^^. Jag ska kika in på kontot om mina skattepengar har rullat in än. Hoppas minsann det för annars kan jag inte haka på =/ Pengarna nästan fenito... Och busskortslös som jag är (kör ju alltid min egen pärla om jag ska någonstans) så kostar ju bara bussen skjortan. Västtrafik är ju så snuskigt dyra gärmfört med övriga Sveriges kollektivtrafiker. O bilen kan man ju minsann inte köra om man ska dricka alkohol. Så då är det buss, alkohol, inträde och hennes present som ska betalas/inhandlas.

     Marion, Evelina och jag. (Bilden tagen innan studentbalen för ett år sedan).


I värsta fall (om nu pengarna inte dukit upp) så får hon sin present på måndag, för då ska vi ses. Ska bli mysigt med en liten dejt. Fika på stan, förmodligen?

Nejni, nu ska jag kolla kontot, väcka älskling och sätta på lite kaffe! Ha det så fint.

xoxo
Nicolsan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0