> Ny bil och 20-årsfest

Nu har jag äntligen köpt en ny bil! Blev en silvrig Toyota Yaris från 2001 (ej Yaris Verso). Kanonskick var den i, som ny. Perfekt! Inhandlades i Göteborg för övrigt. När jag får tummen ur ska jag fota den och lägga upp här.

Igår gick jag upp ganska tidigt för att åka o kolla på bil o sånt. På kvällen sen var jag hos Jonas och Peter. Marcus kom även dit. Vi förfestade o sånt för att sedan dra till Fristad på Hannas (kusinens) 20-årsfest. Var drag hela natten. Skoj var det även om jag och Peter deckade o sov några timmar =P haha. Vid halv 5-tuden på morronen åkte vi hem. Jag, Peter och Marcus gick o la oss vid 5-tiden då vi var hemma. Jonas åkte inte med hem.

Vi sov as-gött till typ 10-tiden. Peter gick ner o tog en cigg, men jag hade sjukt jobbig huvudvärk, så tog bara en Ipren. En kvart senare ungefär så somnade vi igen o sov till 2-tiden då Jonas ringde. Vid det här laget var huvudvärken som tur var borta. Vi sov nog lite till, sen satte vi på "Madagascar 2" o såg på den. Marcus sov ända till 4-tiden. Jag och Peter tog sängen i sovrummet o Marcus låg på madrasser i storarummet. Han hittade tydligen inget täcke, så när vi vaknade på morronen o såg honom så låg han och sov under madrassen =P haha. Knäpp! Men han var inte lite dragen heller. På vägen till bilen när vi åkte hem från festen muckade han med ett träd. Sparkade det flera ggr, men missade varenda gång xD. Han sprang och hoppade även på vägen till bilen och tjoade ngt i stil med "Nämen så full är jag faktiskt inte, jag vet faktiskt att 3 plus 2 är fyra!". Dumbass^^

Det var iaf en trevlig kväll/natt/morgon. NU har vi suttit o spelat Silk Road o sånt. As-skoj =) Men nu måste jag sussa. Jag älskar min Peter o bruur <3 ...bara så ni vet det^^ Natti!

xoxo
Nicolsan

Kommentarer
Postat av: Märtaaa

Grattis till nya bilen! Då får man kolla efter en annan bil nu när man åker förbi Matöppet ;) Klockrent och sova under madrassen, haha!

2008-11-17 @ 10:19:08
URL: http://maertapaerta.webblogg.se/
Postat av: Märtaaa

Oj, understrecket skulle vara under "under"

2008-11-17 @ 10:19:52
URL: http://maertapaerta.webblogg.se/
Postat av: Marielle

vill du vinna ett specialdesignat berlockarmband från by M? Var med och tävla i min blogg:)



kram /Marielle

2008-11-18 @ 19:30:12
URL: http://mariellep.blogg.se/
Postat av: amanda

mååste få se din bil snart, lägg ut bilder!! :)

2008-11-19 @ 12:26:23
URL: http://aaohlsson.blogg.se/
Postat av: Robin

:P du har fullt upp :D

2008-11-23 @ 23:09:30
URL: http://www.metrobloggen.se/Qurbin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0