> Brunett, så hett!

Inatt sov Mandi (bäst i världen) hos mig. Myspys. Hon färgade mitt underhår mörkrunt. Hade tänk färga hela håret, men fegade ur. När jag tvättade ur kladdet så såg jag hårfärgen och det var ju AS-snyggt! Jag ångrade då att jag inte färgat hela håret, vilket Mandi-pandi fick göra. Så nu är jag helbrunett. Mörkbrun färg som heter choklad. Brunett, så hett! Blondie mecame Brownie. Jag är asnöjd och saknar inte ens det bloda. Det gjorde jag imorse, men då hade jag inte vant mig heller. Jag är skitnöjd. Tack Amanda <3

Jobbat idag för övrigt. Eftermiddagen gick skitsegt för jag ville ju bara hem till älskling o brother så fort som möjligt o överraska dem med min nya hårfärg. de hade ju ingen aning, jag lyckades ju hålla käften om det. Weii, de gillade det =) I'm a happy person.

Imorrn händer det andra grejer. Vadförngt avslöjar jag dock inte än. Imorrn kväll blir det 20-årsfest för Hanni med. Ska bli skoj. Känns som jag skriver osammanhängande, men skitsamma. Nu ska jag hitt på någe annat ;P Ha det!

xoxo
Nicolsan

Kommentarer
Postat av: Marion

Nu när du har färgat håret så får du visa en bild på det för jag vill se hur det ser ut pusspuss love you <3

2008-11-15 @ 16:04:16
Postat av: Eve

Bild på de nya håret då nicole :P

2008-11-18 @ 16:27:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0