> Athleya

Nämen gomorron!... Eller gonatt kanske man ska säga? Haha^^ ...Det är nämligen så att jag o min "Petrus" fortfarande inte gått o lagt oss än. Spelat Silk Road (världes bästa spel? ooja!) hela natten. Vi gjorde varsin ny karaktär. Min fick bli en warrior vid namn Athleya. Jag kom på namnet själv till- och med. Duktig jag är. Hon är aaashet och jag har levlat upp ända till level 13 alldeles själv bara nu inatt. Mycket duktigt vill jag lova. Vill ni se bild på henne? Det får ni:

    

Visst är hon nice? Ajjemänsan. Nu ska jag snart gå upp ändå, så nu är det onödigt att gå o lägga sig. Får dygna ist ellerngt. Kanske sover ngt under dagen, får väl se vad som hinns med. Oj, vilken nörd jag är, haha. Men ni skulle bara veta hur skoj det spelet är. I like. Kanske ska se ngn film ellerngt nu för att fördriva tiden en timme. "Natti" på er.

xoxo
Nicolsan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0