> Kungers - Slipstenar

Igår var det ju då festival i Skara. Kullenfestivalen för att vara exakt =) Hade superskoj. Var jag, O-J, Danne, Monkey, Cissianen, Marion och sen kom Erika också. Var jättekul o träffa henne, var ju inte precis igår... Favoritbandet vi såg var Kungers. Bästa låten hette "Slipstenar". Hört den? Fan vilket drag, älska! Kärlek till den =P Kollade in på http://kungers.se som är deras hemsida, men den såg dessvärre inte så nyuppdaterad ut mer än i gästboken. Här är en video med just Kungers - Slipstenar. Den är filmad live i Stockholm, men vi var ju då i Skara och såg dem live på Kullenfestivalen igår, 23 Maj 2008. Dessvärre filmade jag ej, ett misstag jag förhoppningsvis har lärt mig av. Nästa gång lär det bli film.


De var ju givetvis bättre att se dem live! Den här filmen var det väl inte precis toppkvalitet på om man säger så. Vid 11-tiden åkte Cissianen och Marion hem till Kinna igen. Tack för en underbar fredag, tjejer! Skitkul att ni följde med. Tack även resten av sällskapet med. Jag hade jättekul! Hoppas ni hade det med?

Någon annan som var där? Vilket/vilka band tyckte ni var bäst? Alltid kul att veta. Nu ska jag fixa iordning mig för festen idag med. Eurovision Song Contest idag med. Hoppas Charlotte Perrelli tar hem segern med så Sverige vinner! Eller hur?
     
Så ikväll blir det alltså loftfest md grillning, alkohol, roligt sällskap, Eurovision Song Contest, dans och mycket annat. Vad ska ni andra hitta på ikväll då?


xoxo
Nicolsan

Kommentarer
Postat av: Cissi

Åh, det var så kul! Tack själv =) Jag är med nästa år också ;) Skönt i gung i låten ja, gillar vi!

Puss o kram Skumbanan, massa kärlek!

2008-05-24 @ 18:34:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0