> TV-kväll, TV3

Rättskunskapsprovet tog mig, precis som Export&Import-provet, ca 4-5 minuter. Chansade mest, men känns ändå som det gick lite bättre än det i Export&Import.

Imorrn ska jag träffa Mandi vid 8 i skolan. Mys =) Har Samhäll 9.50 till 11 någonting. Sen så har jag, Cissianen och Marion ta bussen in till Borås vid halv 1-tiden. Vara där en stund och sen åka hem. Ha det lite mys, sen kommer Monkey och Danne på kvällen med. Så drar vi till Kullenfestivalen. Wihoow, ska bli så skoj! Längtar massa till imorrn.

På lördag blir det loftfest, så blir till att festa 2 dagar i rad denna helgen. Skojsigt. Nu har jag och min O-J käkat hans hemmagjorda köttfärslimpa med potatis, grönsaker och lingonsylt. Har aldrig ätit det innan, mer än i skolan. Var gott. Riktig svensk husmanskost, minsann. Såg på Du är vad du äter" och "Lyxfällan".

Oj! Nu börjar mitt älskade "Design: Simon och Tomas". Blir alltså en riktig TV-kväll nu. Men nu måste jag gå o kolla. Älskar detta programmet! (Tips: Sätt på TV3 NU!)

xoxo
Nicolsan

Kommentarer
Postat av: Monkey

Ja vi ska festa hårt:-P ska bli skitkul:-D kyss

2008-05-23 @ 07:07:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0