> Säsong 1

Nu har vi sett klart på Eva&Adam säsong 1. Haha, vilka nördar vi är, men den serien är ju så mysig. Tobbe är ju skitskoj^^
Tobbe: "Kan du prata med Frida åt mig...bla bla bla..."
Adam: "Mm..."
Tobbe: "Jamen tyst nu Adam, jag ska faktiskt läsa."
Haha =P Var ju bara han som tjöta ju.

Aja, får se vad vi hittar på nu =P Amanda verkade vilja gå ut o gå. Tompa ville ta en öl eller bowla ellerngt. Nä, nu vill han spela TV-spel med, hehe. O-J vill med spela, "Fast då får du inte sova den här gången!" säger O-J till Tompa, haha. Han somnade ju förra ggn vi spelade Riket (tror jag att det var), o O-J fick väcka honom varje gång han skulle läsa frågan. De små liven =D Men så vi får väl se vad vi hittar på. Hehe!

xoxo
Nicolsan


Kommentarer
Postat av: sofia

ÄLSKAR EVA Å ADAM!



Ska låna filmerna av en kompis så ska jag å fåret kolla på dem när jag e hos honom i helgen ;)

2008-05-07 @ 19:59:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0