> Samtal från Kanal 5

Min dag blev inte riktigt som planerat, kan man ju säga. Var o tog närvaro på första lektionen kl. 8.15, vilken var historia. Sen kom Mandi o vi åt frukost i stora cafét o så. Hon skulle till skolsköterskan (kom en halvtimme försent, haha, men vi hade minsann kul i väntrummet). Jag gick på min samhälls-lektion, fick närvaro o läxa tills imorrn för läraren var ledig, tydligen. Hade ett lååångt hål till nästa lektion o sen ett suuuperlååångt hål till den sista, så jag orkade faktiskt inte vänta... Kasst av mig, jag vet det. Men jag har tyvärr faktiskt ingen ork kvar till skolan. Jag fixar inte... Gör allt för att komma hem. har märkt att jag älskar att vara hemma. Lilla, tråkiga, men så älskade Skara =) Okej, så tråkigt är det faktiskt inte. Det är ju vad man gör det till, och jag älskar ju (som säkert de flesta andra) att ha kul, och kommer inte det roliga till mig ser jag till att finna det.

Jag o Mandi drog iaf in till Borås. Missade bussen, men som tur var gick det ett tåg. Jag hade en piercing jag skulle hämta ut där idag. (Till studenten ;P, en tungpiercing i guld. Mycket vacker). Köpte även en present till Felix som fyller 20 på söndag. Gick upp till resecentrum o tog en glass. Eva Longorias Magnum Mayan Mystica. Mycket god var den iaf. Den kan jag rekommendera för oss chokladälskare!


Tog tågen till Herrljunga för att byta tåg där till Stockholms-tåget till Falköping och bytte sedan till buss i Falköping mot Skara. På bussen ringer min mobil. Jag blir lite fundersam eftersom det är ett 08-nummer, och alltför många kontakter har jag ju inte där, precis. Svarar och visar sig vara Kanal 5 som ringer lilla mig. Lite häftigt, eller hur? är ju inte varje dag man får ett samtal från TV sådär. Jag har ju haft mailkontakt med Titan Television, så helt osannolikt att de skulle ringa upp var det ju inte om man säger så. Men det är ju inget man går o tänker på hela dagarna, så nog blev jag lite förvånad allt.
Hon jag pratade med var jättetrevlig, snäll och positiv. Så har jag tur nu så kommer jag förmodligen vara med på TV, på Kanal 5. Hon skulle ringa tillbaka senare idag, eller imorgnon förmiddag. Så jag skriver inte vad det är för program innan hon hört av sig och så. Så ni får vänta med spänning ;P

xoxo
Nicolsan

Kommentarer
Postat av: amanda

Ååå, vadå kanal 5? :O BERÄTTA FÖR MIG KVINNA! riiing. kärlek

2008-05-08 @ 15:44:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0