> Jag med i Outsiders?

Inte fått något mer samtal från kanal 5. Det var ju tråkigt, antingen bestämde de sig för att det inte blev något program med mig, eller så försökte de ringa, men min mobil strulade i förmiddags och visade "endast nödsamtal", alltså ingen teckning trots att jag hade det, i flera timmar. Det vart ju också väldigt dumt av mig att bara vänta och se. För när jag väntat i några timmar så startade jag om den och då fungerade det som det skulle. Aja, sånt som händer.

Det där med Kanal 5 var iaf Outsiders som jag skulle varit (eller ska?) vara med i. Anledningen till det är mina eksem som jag har levt med sen jag var en liten plutt. Har påverkat mitt liv extremt mycket måste jag erkänna. Bl.a. genom att jag är överkänslig mot en hel del saker, utvecklar väldigt lätt allergier, mår väldigt dåligt psykiskt stundvis, blev särbehandlad som liten och fick äta massa tabletter, vaknade (och gör fortfarande) vissa morgonar och hade jätteont osv. Men jag lever vidare och gör det bästa av situationen. Sån är jag =) Optimist javisst!

Hade ju varit roligt att få vara med, och kanske får man en ny chans om denna inte fungerade, vilket jag inte vet helt säkert än. Vi får väl se.

Sen jag kom hem så har jag solat, suttit lite vid datorn o så har vi duschar kissemissarna. Behöver ju bli lite fina o lukta lite gott nu till sommaren. Raskatter som de är, så får man ju kosta på sig lite "lyxprodukter" såsom kattshampoo och en hel del annat. Nu luktar de iaf jättegott och känner sig säkert jätterena med, även om de är lite småfuktiga i pälsen (eller snarare pälsen).

Med vårat nya lilla busfrö till "kändis", Svartapa går det bara bra, som för övrigt sitter i matskålen o käkar just nu. (http://nicolsan.webblogg.se/2008/may/marsvin.html#comment). Hon är lite blyg, men det är väl inte så konstigt. Hon och Casper har iaf pussat på varandra en del, och hon norpar glatt åt sig gurkorna hon har fått.

Men herregud =S Nu käkar Snöboll upp en tidning. Aldrig sett maken till katt alltså, haha! Hon är som besatt. Ska allt käka upp tidningen. Sliter i den med tänderna som bara den. Tror hon att hon är en hund eller? Jaa, man kan ju undra vad som försiggår i hennes lilla hjärna ibland, alltså...

xoxo
Nicolsan

Kommentarer
Postat av: Märtaaa

Snöboll är ungefär lika galen som XS eller rättare sagt udda :P

2008-05-09 @ 21:02:49
URL: http://maertapaerta.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0