> Fixat klipptid

Vaknade o hade ont i halsen och hade försovit mig, så kände att ingen bra idé att gå till skolan idag. Bröt därmed min deal med mig själv att jag skulle vara i skolan alla dagar den här veckan. Men å andra sidan är det ju inte bra att gå dit och kanske smitta ner andra om man inte mår bra. Kan ju iaf inte ha missat så hemskt mycket i-och med att vi bara hade en lektion idag. I Samhäll A.

Var hemma och tog det lugnt till 1-tiden, då jag var tvungen att gå ner till stan och fixa klipptid. O-J mötte upp mig där så var vi först i hälsokostaffären och köpte salva till min eksem, då min förra salva var slut. Hade en som hette "Essex" innan som jag haft i några år nu, men ville testa en annan som fått väldigt bra kritik, så köpte en "Zona" nu. Inte testat den än, men hoppas den är bra =). Sen gick vi o fixade klipptid till lilla mig. Var även inne på Willys och handlade lite mat.

Varit jättehärligt väder hela dagen. 18 grader varmt o så. Tills för någon timma sen. Då började det åska och spöregnade i några minuter, sen blev det ljust ute igen o regnet dog ut. Nu småmullrar det lite igen. Usha, gillar inte åska.

Pratat med Mandi i tele några ggr. Två närmare bestämt. Tror jag att det är iaf. men hon skulle ringa mig sen med. Har även varit duktig och diskat. Nu har O-J lagat mat. Kyckling i sötsur sås med grönsaker, champinjoner med ris till blir det. Mumma.

Nu är nog maten nästan helt klar så jag ska ta o hjälpa till att duka fram. Ska nog ta o se en film när vi käkar också. Uppdaterar senare. I promise.

xoxo
Nicolsan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0