> 1 månad kvar!

Idag är det exakt en månad kvar till studenten. Har ju allt gått några (många) extra timmar, men dagen stämmer ju iaf. Det närmar sig allt. Så sjuuukt gött det ska bli! Obeskrivligt. The happiest day of my entire life? Maybe, lätt en av de bästa iaf. Vill också få med att jag har världens underbarigaste pojkvän.

Jag äskar dig av hela mitt hjärta. Jag älskar dig mer än jag trodde det var möjlogt att älska någon. Du gör livet värt att leva, Honey <3 Utan dig är jag inget, utan dig är jag inte hel. Like made for each other. That's true. Bästa Älsklingen i hela vida världen. Nicolsan hjärta O-J 4-life. Tack för att du finns och berikar mitt liv.
Nä, att man kunde vara så kär visste jag ärligt talat inte. Och att kärleken växer för varje dag är heller inte dåligt. Tiden gör oss starkare. Idag har vi varit tillsammans i 1 år, 6 månader och 8 dagar.

xoxo
Nicolsan

Kommentarer
Postat av: Oscar

Vad sötig du är, älsklingen =)

Jag älskar dig så sanslöst mycket, hjärtat.

Du är finast i hela vida världen.

Alltid vi två tillsammans..

2008-05-12 @ 22:57:34
Postat av: Evelyn

Grattis Nicole & Oscar :)

2008-05-13 @ 10:38:16
Postat av: Cissi

Åh, kan undra vad vi gör om en månad nu =o Då har vi sagt Hej Svejs Lingonfejs till tretton år i ett Helvete... Lycka, lycka!! Jomen, lätt bland en av de bästa dagarna någonsin =) O Nicole, det kommer att vara Våran dag ;P Varenda sekund inne i den där skolan är en kamp om överlevnad. Där kanske jag tog i lite, kaaanske.. Skulle iaf aldrig klarat de åren utan dig, du är den enda som verkligen har förstått! Ah, Du o Fjoscar är perfecto för varann, indeed =) Ni är som pommes o kebabsås ungefär, en helt ünderbar blandning ;D

2008-05-13 @ 16:05:44
Postat av: Märtaaa

Jag vär verkligen glad för eran skull! Bättre kille kunde du nog inte ha hittat! :)

2008-05-13 @ 17:54:25
URL: http://maertapaerta.webblogg.se/
Postat av: Paulinaaa & Antooon

Grattiiiiiis i efterskott. Pusss

2008-05-15 @ 17:19:32
URL: http://pallelina.bilddagboken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0