> Shoppingen i onsdags

Här kommer äntligen bilderna från shoppingen i onsdags!

image291

image292

*Solbrillz - Brunt glas med guldbågar. Märke: "D" by Wannabes eyewear collection (UV 400 protection).
*Rosa top - Med rosa sidenband i midjan. Märke: SOHO London-Milan-New York.
*Vit/Svart-randig singoalla-top, 239 kr.
*Vit/Turquoise-rutigt linne med inbyggd T-shirt. Märke: Graffic.

Allt inköpt på SOHO Westone i Skara. Härligt med lite vårnytt i garderoben måste jag säga. Härligt när solen börjar steka litegrann och det är ljust ute. Då får man vårkänslor minsann. Så... Vad tycktes om mina inköp? Tänk er solbrillornas härliga nyanser av guld och brunt ihop med mitt blonda hår. Visst låter det hett? Jag är fett nöjd iaf =) Och det är väl huvudsaken. Kommentarer är alltid kul.

xoxo
Nicolsan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0