> Råttatouille

Jag veeet att jag är kass som inte uppdaterade. Kom upp massa annat, så blev inte av. Men jag ska minsann skärpa mig! Igårkväll när jag skulle sova (eller aa, natt snarare) så pratade O-J i sömnen =P Haha, as-läskigt. Han vart tydligen arg på ngn i sömnen. "Jag ska hålla fast dig och strypa dig" sa han med en mumlande arg ton i rösten. Haha, han är knäpp, min Honey.

Jag tvättade iaf i förmiddags, sen fick jag dammsugit hela lägenheten och plockade upp och plockade in disken med. Duktig jag är =) Älskling kom hem vid halv 4-tiden och han behövde åka till Jula och inhandla lite stuff. Slutade med att vi käkade kinamat ute och inte var hemma förrän vid 7-tiden. På Restaurang Da Vinci, förresten, där vi åt, så satt det ett gäng som hade satt ihop långbord o så. O de sjöng så hela restaurangen hörde, haha! Tänk er melodin till "Happy Birthday". Texten går såhär:
"En banan i en frys
En banan i en fryys
En banan i en frysbox
En banan i en FRYYYYS"
Lite skoj, tyckte jag allt. fattade inte riktigt, men skoj var det.

När vi kom hem så satte vi minsann igång med sovrummet. Använde den nyinskaffade lasergrejen så man skulle få raka linjer på väggarna... Som inte blev så raka ändå när jag gjorde dem. Slutade med att jag ritade hav över halva väggen, och för att förtydliga att det var hav ritade jag båtar med, haha! Fucked, I know, men det var kul iaf. En hel del skratt. Sen kom Felix o Lollan. Satte på "Råttatouille" på DVDn vid halv 11 ngngång, och här sitter jag nu, haha. Alla de andra somnade.

Filmen var ju iaf superbra! Sååå söööt. Jag vill ha en egen liten sån söt råtta. Gulligaste filmen jag sett på länge. Den rekommenderar jag definitivt! Se den om ni inte redan gjort det. Eller kanske redan har sett den? Isf, se den igen! =)

image300
(Bilden lånad från CDON.com, men filmen hyrd på LOVEFiLM.se)

Nää, om man skulle ta och väcka de andra kanske... Nä, Lollan behövde jag inte väcka =) Hon vaknade nu ändå. O-J har jag väckt 3 ggr, men han bara somnar om. Han ropade på Felix o Lollan att de skulle vakna innan, och så somnar han själv =P Nää, nu ska jag väcka min pojke iaf, så får Lollan väcka sin. Natti!

xoxo
Nicolsan

Kommentarer
Postat av: Märtaaa

Jag kommer ihåg första gången ajg träffade Oscar och det var ju på en filmkväll hos Marion då pratade han också i sömnen. Han frågade dig "Vad gör du?" Och det enda ljudet som kom från dig var "snaaaaaaaaaark" och då svara han "AHa, okej". Oj jisses, han är lustig ;P Vill med se den. Bra att du skrev om den här då kanske
jag kan hyra den ikväll ;) Pusspuss, love u!

2008-03-29 @ 16:36:46
URL: http://maertapaerta.webblogg.se
Postat av: Oscar

Hahaha, Märta e rolig =P

Filmen var väldigt bra faktiskt. fast trött var man juh =P

2008-04-22 @ 14:52:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0