> OLW Nötmix

Ligger som sagt här på sängen och födriver tiden tills vi ska åka iväg till Pappsis och Annika. Fick en OLW Nötmix av syrran, som jag äter lite på nu. Kände bara att jag måste recensera den.

Anledningen till det är att jag gillade den. Vi alla vet ju att nötter är ett nyttigt alternativ till godis. I denna påse på 265 gram finns det: saltade jordnötter, honungsrostade jordnötter, mandlar, pistagenötter och cashewnötter.
image287
Det är väl aningen mycket salt, kanske. Iaf för min smak, men jag är ju lite "saltkänslig". Och det är mer jordnötter än övriga nötter. Annars är det jättegött! Och som sagt nyttigt. Plus i kanten för den återförslutningsbara påsen.  Vad priset ligger på vet jag inte, eftersom syrran köpte dem. Men i övrigt får jag nog ge dem poäng 8/10!

Är ju givetvis ingenting för en nötallergiker. Men tycker du om nötter, så rekommenderar jag denna nötmix. (Bild lånad från:
http://www.olw.se/webb.asp?menu=1&smenu=1&umenu=1&page=prod_jordnotter11).

xoxo
Nicolsan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0