> Drömmar

Åh, så skönt jag har sovit inatt, alltså! Såg mycket riktigt på Xena igår, men såg inte klart, utan somnade. Hade två drömmar som jag kommer ihåg. Först någonting konstigt om att jag var gravid... Det sägs ju att man drömmer om det som har hänt under dagen, eller man har tänkt eller så. Det brukar stämma för mig, och denna gången berodde nog just det här med graviditeten i drömmen på att Xiao-Mei i "Desperate Housewives" blev gravid i de avsnitten vi såg igår. Och så pratade jag o Amanda en snabbis om sånt i telen igår, dessutom... Men iaf, jag var gravid i typ första eller andra månaden. Men på ngt konstigt sätt skulle jag försöka föda redan då, haha! Amanda o "Palle Kuling" hade tydligen redan gjort det, haha, fast i typ 7:e månaden ellerngt. Men jag skulle iaf göra det i andra eller första eller vad det nu kan ha vart. På mig syntes det inte ens att jag var gravid. Amanda var mitt stöd iaf, o jag låg på en minimalistisk träsoffa för barn. Och så var jag i mitt o syrrans gamla flickrum... Vakna där ngn gång, o klockan var 8.12...

...Låg vaken till halv 9, sen somnade jag igen. Denna gången drömde jag att jag var med "Monkey" i hennes skola. Det såg för övrigt inte alls ut som när jag gick där (vi har ju gått i samma gymnasium). Vi var i matsalen, och helt plötsligt kom det massa småbarn. Jag fattade inget, men "Monkey" berättade att det hade blivit lågstadium där med, haha. Vi sitter o käkar och rätt som det är kommer Pappa o mina små "kusiner". De sätter sig o käkar med oss. Nu kommer jag på att det ser ju precis ut som restaurangen på badhuset Kaskad (http://www.mark.se/mark_templates/Page.aspx?id=322). Men iaf, den lilla ungen skulle åka hem för han mådde tydligen inte bra. Sen vaknade jag nog där ngn gång.
image278
Vaknade av att det lät i hallen. Trodde det var de som skulle sätta upp nya spisfläkten som hade kommit. (De har btw fortfarande inte kommit, men att det var röd dag tänkte jag inte på). O-J låg inte bredvid mig, så fattade att det var han som var uppe, så somnade om igen. Men en kudde över huvudet (det var ju så ljust). Så kom O-J med frukost =) Satte på ett avsnitt av "Desperate Housewives" (säsong 2) i vanlig ordning. Nästa gång är det förresten dubbel-avsnitt, wihoow! Pappsen mezzade sen, o jag svarade, sen mezzade Felix med. Sen ringde Pappsis o frågadå om vi skulle till Kinna imorrn. Det ligger i planerna, fast han sa också att väglaget var kasst därborta med =S Vafaaan. Åh, bra timing? Äh, nej. Han skulle ringa imorrn bitti med, och uppdatera oss om hur det var och om det går att köra dit utan att ta alltför stora risker. Hoppas hoppas, för vi skulle ju festa imorrn. I Kinna alltså. Hm =/ Får hålla tummarna!

Nu sitter jag här, borstade precis gaddarna. Ska ta o sminka mig lite, sen blir det packning av allt som ska med till Kinna. Bl.a. lite flytta hemifrån-stuff till syrran som vi inte vill ha. Har rensat lådor o skåp litegrann. Ska även ta och diska, hade jag tänkt. Gjorde inte det igår, så är en del nu. Måste passa på att påpeka att bilden har jag gjort =) Riktigt nöjd.

xoxo
Nicolsan

Kommentarer
Postat av: amanda

Grattis till dröm-ungen! :) ni kommer blir underbara dröm-fräldrar! ;) älskar dig hun!

2008-03-21 @ 13:07:12
Postat av: yazmina

glad påsk! :)

2008-03-21 @ 15:02:00
URL: http://yazmina.blogg.se
Postat av: Märtaaa

Yes, fest! =)

2008-03-21 @ 15:20:08
URL: http://maertapaerta.webblogg.se
Postat av: Bimbo Boy

Fin blogg du har. :D

2008-03-21 @ 17:29:14
URL: http://www.bimboboy.com/blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0