> Clinique

Jag har testat Clinique superbalanced makeup, som är en flytande foundation som passar oss torrhyade alldeles perfekt! Välj en nyans mörkare än vad man har så får man desutom en lätt solkysst look. Min är nog t.o.m två nyanser mörkare. Och resultatet är kanon. Jag är förälskad, hehe. Nämen denna blir det med att inskaffa när man har lite mer money, lätt!
image234
Tycker man inte att den är så täckande, så har jag hört att man kan fukta svampen man tar på den med, så blir det ett mer täckande resultat. Har man inte torr hy, som jag, så finns det en till version på den i "superbalanced compact makeup. Det är alltså samma foundation, fast i cremeform.

Bilden är från:
http://www.clinique.com/templates/products/sp_shaded.tmpl?CATEGORY_ID=CATEGORY4900&PRODUCT_ID=PROD554
Där finns också fakta om produkten, samt färger och nyanser.

Nicolsan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0