> Time to work

Gomorron på er. Nu börjar det bli time to work. Jag är redo, och tänkta ta och gå ut till bussen om 10 minuter. Åka till Lidköping och "jobba asset av sig", haha. Inte riktigt, va. Detta är det minst stressiga jobb jag någonsin haft. Leka lite med barnen, fast de roar sig mest själva. Så vi personal sitter och spelar spel, ritar och spelar kort. Ser faktiskt ut att bli lite finare väder idag. Igår regnade det, så vi sa att vi skulle se film idag. "Förtrollad" hade vi planerat att se.


Få betalt för att se på film^^ Det är verkligen inte dåligt. Men nu ska jag ta och packa ner en liten frukt i väskan, hade jag tänkt. Vad ska ni hitta på idag? Ni som jobbar, vad jobbar ni med? Alltid skojsigt att veta. Ha en bra dag!

xoxo
Nicolsan

Kommentarer
Postat av: amanda

Vill ha ditt jobb hjärtat! <3

2008-06-24 @ 11:00:17
Postat av: Blondie

vad bra den va ! Puws

2008-09-07 @ 23:58:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0