> Thildush

Käkat o sånt nu, sen bara suttit här. Nästan iaf. Tjötat i tele med Thildush i typ 40 minuter med =P Mycket trevligt tycker jag allt. Var så ensam, visste inte vem jag skulle ringa. Big Brother skulle ut med en kompis, Amanda var med Anki, Ewalajnen svarade inte på msn, så antog att hon inte var hemma. Jag behövde ju lite sällskap när jag skulle ut o ta mig en liten cigg =) Mezzade Thilda, men svarade inte. Fast när jag ringde henne sen så hade hon svarat på SMSet fast det hade inte kommit fram, knepigt =P Aja, vi tjötade iaf på ganska länge =) Tog en rökpaus o snackade om Bulgarien-resan (som det för övrigt inte ens är en hel månad kvar till, iiih, ska bli så kul!), lördag då hon fyller år, jobb o en hel del annat. Massa kärlek på min "Thildush" <3 Här nedan har ni henne på bild, dessutom. Bilden är från midsommar. Mysmys, nu sitter jag o lyssnar på musik.


Tänkte ta o söka ngt mer jobb idag med om jag hittar ngt. Har sökt ett modelljobb idag änsålänge. Dessutom måste jag pallra mig ner till stan och ta ut pengar, för mitt Västtrafik-fritidskort gick ut idag. Så måste fylla på det på bussen imorrn. Jobbigt^^ Sen vid kl 21 börjar mitt älskade TV-program med (Design: Simon och Tomas). Strax kommer nya blogg-designen!

xoxo
Nicolsan

Kommentarer
Postat av: Evelyn

Fy fy ^^ hiih

2008-06-26 @ 23:36:43
URL: http://missevelyn.webblogg.se/
Postat av: mathilda

haha älskar dig med babe!!!!<3<3 (finaste bilden)haha<3<3

2008-06-27 @ 06:57:59
Postat av: Cissi

Vilken bedårande bild, det måste jag säga ^^)

2008-06-27 @ 12:31:00
Postat av: amanda

haha världens bästa tilda :)

2008-06-27 @ 12:51:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0