> Så gott som frisk

Nu har jag kommit tbx från vårdcentralen och jag är så gott som frisk (som tur är!), jag skulle komma tillbaka om 2 veckor om min vänsterstortå fortfarande inte var kontaktbar då, eller tidigare om det blev värre. Så det var ju skönt att höra =) Så jag slapp både kryckor och rullstol denna gången med. Jäkla tur^^ haha.
Nu sitter jag och suger i mig en citrus-isglass. Mkt gött vill jag lova. O-J är ute i förrådet och hämtar tältet, liggunderlagen och sovsäckarna. Ska till Jönköping idag, men fira nyår, oops haha, jag menar midsommar utanför Jönköping. I en stuga som inte har sovplatser för alla, så vi får sova i tält. Oglamouröst värre, men är ju skoj med. Senast jag tältade var ju på Hultsfred förra året. Skitskoj då =). Men blir det för oglammigt får la jag knö in mig i stugan mellan Amanda o Tompa ellerngt =D haha!

Nu ska vi åka till Falköping om en halvtimme och ta tåget därifrån till Jönköpings-filurerna. Ska bli riktigt skoj. Leka lite med Julie o Lisa ikväll med. Nu behöver O-J hjälp tydligen (som vanligt, haha). Aja, får väl hjälpa honom dådå.

xoxo
Nicolsan

Kommentarer
Postat av: sofia

Haha "nyår" :P Själv va man ju i Grekland under midsommar ;) En sisådär 28 grader, PÅ KVÄLLEN! :) 34-.38 på dagen :) Men mysigt att tälta e de ju :)

2008-06-22 @ 21:58:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0