> Planering morgondagen

Detta blir sista blogginläget någonsin den 17 Juni 2008 =P Haha, tänk så allvarligt man kan få det att låta. Men det stämmer ju faktiskt, det kommer aldrig mera bli den 17 Juni 2008. Ska borsta tänderna, tvätta bort sminket och gå och lägga mig, hade jag tänkt. Men först ska jag skriva klart här såklart. I detta inlägget hade jag tänkt planera morgondagen. Detta ska jag göra imorgon:

* Åka till Lidköping på introduktionsmöte för nya jobbet som kolloledare. Håller på 10.00-12.00, sedan åka hem, och:
* Packa inför resan till Jönköping
* Ringa vårdcentralen ang. min vänstra stortå som strejkar och varit helt bortdomnad nu i några dagar utan anledning
* Städa hos marsvinen
* Försöka hinna städa lite snabbt härhemma, det ser way too horrible ut just nu
* Äta lite mat ska man inte glömma

* Försöka hinna uppdatera bloggen några gånger innan jag åker
* Ge katterna och marsvinen extra mycket mat och vatten
* Åka till Jönköping och underbaringarna Mandi och Thildush^^

Yes, så var det med den saken. Vad ska ni göra imorgon då? Nä, nu måste jag allt ta tag i mina nattuggle-problem och gå och lägga mig ngn gång. Lite sömn lär jag ju behöva om man tittar in Att Göra-listan, eller hur? OOJA! Men kan man tänka sig så mycket jag saknar de små Jönköpings-trollen nu? Näh, det kan man nog inte. Natti!

xoxo
Nicolsan

Kommentarer
Postat av: Evelyn

Ja då är vi två Nicole, ang vara nattuggla.. Men blir väl lätt så ifall i mitt fall då man vet att de är inget som väntar på en så

2008-06-18 @ 01:24:49
URL: http://missevelyn.webblogg.se/
Postat av: Anonym

wohoo, bor i Jönköping! Är bara hemma hos föräldrarna i sommar!

2008-06-18 @ 07:56:29
Postat av: mathilda

VI SAKNAR DIG MED!! jag drömmde att du och oscar kom och att du hade färgat håret brunt och klippt det!:D haha men snart kommer ni!!:D<3<3

2008-06-18 @ 11:08:57
Postat av: amanda

KOM NU ERA SKARABOR! jag vill inte vaara själv med tilda nu, hon skrämmmer mig :S <3

2008-06-18 @ 11:23:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0