> Magisk Chanel-modell

Satt precis och skummade igenom Aftonbladet på nätet, och vet ni vad jag ser? Emma "Hermione" Watson, 18, ska vara Chanel's nya ansikte utåt. Vi har alltså en ny Chanel-modell. En magisk sådan dessutom^^ Emma Watson är ju tjejen vi känner igen från Harry Potter. Fanns även med bilder som jag nu lånar från Aftonbladets hemsida, där jag läste artikeln: http://www.aftonbladet.se/sofismode/article2688334.ab

         

En ganska stor skillnad på Emma som Hermione Granger och henne nu. Visst är hon väl otroligt vacker, dessutom? Jag tycker att hon passar  alldeles utmärkt för Chanel's ansikte utåt. Bra val, Chanel!

xoxo
Nicolsan

Kommentarer
Postat av: amanda

hon är sååå fin :)

2008-06-17 @ 14:58:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0