> Hyssna

Idag var jag i skolan vid 8-tiden. Träffade Mandi o sen satt jag o pratade med Angelica, Cissi, Anna-Sara, Camilla o lite andra media-elever. Mest prat blev det om studenten, men även en del om betyg o balen som är imorgon. Träffade sedan Mandi igen, o sen så kom Ewe och Marion. Vid kvart i 10 hade vi möte med klassen o vid 10-tiden åkte vi till lilla Hyssna.

Där fick vi en guidad tur i en gammal kyrka som tydligen hör till en av de äldsta i Göteborgs distrikt. Jag kom (tydligen) med dumma frågor, som de andra skrattade åt sen. Men jamena hur lätt är det för mig att veta vad alla ljusen i en kyrka är till för? Jag är då inte medlem i svenska kyrkan. Jag tyckte i alla fall att det var onödigt md tanke på att det såg ostabilt ut, flera ljus lutade o det var supergammalt trä i kyrkan. Då ör det väl ändå lite brandrisk? Ja, det tror jag allt.

Sen spelade klassen (dock inte jag, Ewe, Malin, Johanna, Monika o Veronica) brännboll. Vi solade istället. Sheat så varmt det är, man får ju värmeslag! Vi spelade däremot kubb sen, o vårat lag VANN =P Sen åkte vi till ngt ställe som hette "Kvarnen". Där åt vi buffé. Sen bar det av mot skolan igen.

Nu är mitt skåp här i skolan alldeles tomt. Utrensat o klart. Väntar på tåget, så ska gå till tågstationen om 5 minuter hade jag tänkt. Ska försöka fixa klipptid med. Antingen till idag eller imorgon då de öppnar. Måste ju fixa =) Sen är det ju bal imorgon då med. Men det tar vi då, nu ska jag dra!

xoxo
Nicolsan

Kommentarer
Postat av: Eve

Men hallå vi vann ju! enis missade ju kungen så då vann vi! =)

2008-06-02 @ 14:49:13
Postat av: Cissi

Jag kände mig lagom efterbliven igår när alla satt o prata om sina betyg. Jag förstår inte hur folk har orken att att bry sig... Jag tycker inte att det var nån dum fråga. Tänder de ens alla ljusen tro? Vem vet, gud kanske blåser ut ljusen om det börjar bli för farligt. Jaa, så hade nog jag resonerat iaf om jag hade vart kristen...

2008-06-03 @ 12:59:52
Postat av: Evelyn

Rolig dag du haft verkade som Nicole :). Ja visst är solen varm ;). Skönt att rensa ut sitt skåp en speciell känsla de hihih.



Ha så roligt på balen imån/idag



Puss honey

2008-06-04 @ 00:25:49
URL: http://missevelyn.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0