> Grattis grattis!

Blev inget jobb igår. Var där vid 23, men visade sig att dörrvakten inte kunde komma, och vart så kort varsel att han förmodligen inte kunde fixa fran ngn ny. Skulle ringa vid 00.00 o se om han gjort det och isf jobba då, men daniel ringde o sa att det tyvärr inte blev ngt. Det betyder alltså att jag förmodligen har haft mitt sista elevpass, och ska börja jobba själv fr.o.m nästa gång =P Iih, ska bli spännande o skoj. På hemvägen därifrån vid 23 pratade jag med Mandi hela vägen. Alltid lika mys o prata med min babe vill jag lova.

Nu ser jag på Gossip Girl-reprisen eftersom jag missade det i tisdags, hade ju bal då. Efter det kommer även reprisen av Desperate Housewives som vi ska se, givetvis. När det är slut ska vi åka o köpe ngt nät att sätta på balkongräcket. Måste ha ngt att tävka för med. för våran lilla kissemiss Maxxi har ju fått för sig att han ska hoppa upp och gå in till grannen via balkongerna. Vilken liten smart o smidig jävel han är, alltså =P haha. Stackars grannarna^^ Ska förmodligen även köpa hårfärg till O-J, vilket vi aldrig gjorde igår. Sen blir det nog att dra till Skarabadet o ta sig ett dopp eller två. Gött väder idag med, det gillar vi =)

Vad har ni för planer idag? Får väl ta och passa på att gratta Glenn på sin 19-årsdag idag. Tråkigt att va sjuk på sin födelsedag, får ta o krya på dig! Grattis grattis. Men nu ska jag se klart på Gossip Girl, för nu är reklampausen slut. Ha det!

xoxo
Nicolsan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0