> Chokladbegär i ösregn

FÖRLÅT läsare (och speciellt Mandi) att jag inte uppdaterat! Det har varit mkt annat, men nu så kommer den efterlängtade uppdateringen. Kom precis hem från Coop Forum. Jag fick akut chokladbegär efter Marabou, så vi cyklade dit 19.40. Skulle skynda oss så vi hann tillbaka till Outsiders som börjar 20.00. Tror ni att vi lyckades? Haha, näh, känns inte så, va =P Mitt framdäck hade knappt ngn luft och jag kunde inte sitta på cykeln som vanligt folk för sadeln var blöt. Men det var på ditvägen! 20.02 gick vi ut från kassorna och vad möts man av? ÖSREGN! Hahaha, vi bara garvade och cyklade så det skvätte om däcken.
Jag fick iaf min choklad. Och lite annat^^ Nu är man sisådär genomblöt, men that's life. Förkyld vart jag ju redan, sitter här och nyser o hostar nu. Reklampaus på Outsiders. Men är man dyblöt och har cyklat och verkligen gjort sig förtjänt av chokladen då blir den desto godare. Att dessutom mysa ner sig under täcket i soffan och se på TV =) Mmmumma., Riktigt härligt. Förlåt igen för min sega uppdatering, men nu lovar jag: Det kommer mer! Nu ska jag se Outsiders, sen Lyxfällan. Vad ska ni göra ikväll då? Haha, lägger detta inlägget under Ha-Begär för idag vart det ju faktiskt Marabou Mjölkchoklad - Ha-Begär. Passar väl då, eller? ;P

xoxo
Nicolsan

Kommentarer
Postat av: Märtaaa

Ååå, va gott med choklad! Jag är lite sugen på polly just nu ;P

2008-06-16 @ 21:28:58
URL: http://maertapaerta.webblogg.se/
Postat av: Monica

va skönt inte bara ja som syndade med lite choklad igår då:P

2008-06-17 @ 18:04:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0