> 2 dagar kvar

Sheeaaatt, bara 2 DAGAR KVAR till STUDENTEN! Oh fuuck så sjukt efterlängtad den är, alltså. Vill ha nuuu =P Helvete att det inte ska bli perfekt väder också då. Men vi ska nog allt se till att göra det bästa av situationen. För vi har tagit studeeenteeen... Hihi =P Kan som sagt knappt berga mig, shit =P Vilken STOR dag, vilken upplevelse, vilken härlighet!
Nu ska jag bränna ut lite musik vi ska ha i caben när vi åker runt o är STUDENTER! Hihi, så skojsigt. O så har man en väldigt myspys-härlig lillasyster som skickar lite bra låtar =) Tack tack, Honey! Nu ska jag fortsätta.

xoxo
Nicolsan

Kommentarer
Postat av: Märtaaa

Jag ska med åka CAB :D

2008-06-11 @ 11:16:20
Postat av: Cissi

Jag ska åka flak :D Oooiii, bara EN DAG KVAR NU OCH JAG SKULLE KUNNA SPRICKA NÄRSOMHELST!!!!

2008-06-11 @ 17:03:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0