> Date o shopping

Idag var vi (jag och O-J) varit i Falköping. Dubbeldate med Mandi och Tomas. Käkade på Restaurang Changhai. Jag, Mandi o Tompa tog dessert. Jag o Mandi friterad ananas med glass och Tompa friterad banan med glass. Ananasen var jättegod, men tydligen inte bananen^^ O-J däremot käkade mat.

         

Vi gick även runt lite i stan, och när de begav sig hemåt så kikade jag in på Lindex och impulsköpte ett rosa linne (älska rosa!) och en ny väska. Skitfräch väska, rosa-rutig. Har ju varit på jakt efter en rosa väska ganska länge nu, och att de skulle bli en rutig hade jag inte räknat med. Men den var fin och lite diskretare och lättare att matcha än en chockrosa. Plus för att den bara kostade 199kr med. Riktigt kap som jag blev jättenöjd med. Bild här:


Vad tycktes? Jaa, kär i rosa är jag allt. Det kan jag verkligen inte förneka. Men färgen är ju bara helt underbar ju. Lillasyster älskade den färgen när hon var typ 5, men jag är lite sen i utvecklingen ;P Haha, nej, jag bara skojjar.

Nu har jag sett på Supersize vs. Superskinny och mitt älskade Design: Simon & Tomas och om en timme börjar Sex and the City på TVn med. TV3 hela kvällen typ. Ska försöka söka lite jobb sen med. Var ett tag sen nu. Vad gör ni ikväll då?


xoxo
Nicolsan

Kommentarer
Postat av: Märtaaa

Tusan också, jag missa Supersize vs superskinny!

2008-07-11 @ 13:23:48
URL: http://maertapaerta.webblogg.se/
Postat av: Cissi

Har aldrig sett det programmet, ärre bra? Mm, rosa är fin =) Och friterad banan är smaskens, fan vad sugen jag blev på det nu ba för det =P Ajja... Loooove!

2008-07-11 @ 16:52:47
URL: http://ruttnasockar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0