> Solat på jobbet

Nu är jag hemma från jobbet. Så, vad gjorde vi på jobbet idag då? Jo, vi gick till Framnäsbadet i Lidköping. Så jag har gått flera timmar idag, och sen så solade jag de timmarna vi var vid badet. Så det har vart en ganska soft dag förutom allt gående. Har fått blåsor på hälarna av skorna med. Hade ingen upphöjd häl på de skorna, vilket inte funkar för mig. Inte bra, får ta skor med liten klack imorrn så jag slipper plåga fossingarna allt för mkt. (Bilden här nedan är på Framnärbadet och lånad från lidkoping.se).


Nu kom min O-J hem från affären med. Blir hamburgare till middag idag =) Mumma, jag som bestämde vad vi skulle käka. Inte för att jag blir hungrig i den här värmen, men kroppen behöver ju ändå mat, liksom. För övrigt är det ungefär 30 grader i skuggan här just nu. Riktigt, riktigt hett med andra ord.

Käkat glass idag också. En "Geisha"-glass. Jättegod var den. Sådär härligt nougatig i, mums. Nu ska jag nog ta och börja med maten, tror jag allt.

xoxo
Nicolsan
 

Kommentarer
Postat av: amanda

fan silket gött jobb du har då gumman :)

2008-07-03 @ 16:00:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0