> Scarred, MTV

Sitter o kikar på ScarredMTV. Fast det är repriser, så jag har redan sett de avsnitten... Har även en gruppkonveration med Zander o lite polers till honom på MSN, haha.

Varit duktig och skickat iväg mailet om när jag kan jobba i Augusti med. Det ska ju vara inne  hos schemaläggaren senast den 15:e. Kunde alla dagar utom 1:a (för då är jag väl påväg hemåt o trött efter flygningen o allt efter Bulgarien-resan). Och den 16:e kunde jag inte heller för då är det 20-årsfest bröllop minsann!

Nä, nu är jag superkinkenödig och måste misnann gå på toa. Sen blir det cigg och förmodligen ett telesamtal till Mandi-Honey.

xoxo
Nicolsan

Kommentarer
Postat av: amanda

jag ska åxå pissa, ring snart! ÄLSKAR DIG

2008-07-13 @ 21:25:36
Postat av: mathilda

men den 16 är det ju bröllopp!!!!:D haha

2008-07-13 @ 21:52:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0