> Onsdagens TV-kväll

Onsdagkvällen med TV3 på har sett ut som den brukar: 21.00 Pussycat Dolls, 22.00 Project Runway och 23.00 Sex and the City. Åh, jag som behövde gå o lägga mig tidigare idag. Blev inte riktigt så. As usual. Jag är verkligen överdrivet skitkass på det här med att gå och lägga mig i tid och få ordentligt med sömn på natten. Fattar inte att jag aldrig lär mig. Ngn mer som har/haft problem med detta? Vad ska man göra åt det? Jag försöker verkligen bättra mig, men det funkar inte. De visar helt enkelt alldeles för bra TV-program alldeles försent på kvällen... Eller kanske inte. Jag sitter ju uppe precis lika länge även när jag inte har TVn på. Vill hinna med så mkt, men får ingenting gjort känns det som. Hjälp mig?

Nu måste jag verkligen stänga av TVn och göra mig iordning för att sova. Måste dessutom ta fram kläder tills imorrn. Då ska vi nämligen åka och bada med barnen på jobbet.

xoxo
Nicolsan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0