> Just my luck

Förlåt läsare för att jag inte updaterat på hela dagen! Datorn hängde sig imorse och jag var redan sen, så hann inte vänta. men nu är jag allt på G igen. Kom nyss hem från jobbet, sett en film vid namn "Just my luck" på jobbet. Söt film, även om det var en aning klyschig. Handlade om en tjej (som spelas av Lindsay Lohan) som var väldigt tursam, men så kysser hon en kille, en riktig olycksfågel, och han får hennes tur och hon får hans otur.


(Bild lånad från CDON.com)

Kul iaf att han som spelar Luke och hon som spelar Anna i The O.C. är med =) Nämen se den filmen var väl söt. Plus för att McFLY (ett mycket bra band) är med. Får betyg NN+.

Nu lagas det mat. Kyckling och ris blir det. Sen ska vi ner och tvätta med. Åh, jag som tycker det är så tråkigt att tvätta. Kul förresten att det var ganska många kommentarer nu när jag loggade in. Jättekul att läsa, tack så mycket. Nu ska jag kika till maten, men snart kommer det nog fler uppdateringar.

xoxo
Nicolsan

Kommentarer
Postat av: Märtaaa

Den filmen är söt :)

2008-07-08 @ 19:03:07
URL: http://maertapaerta.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0