> Dusch och uppringd

Nu har jag kommit ut ur duschen. Riktigt skönt var det. Min O-J ligger fortfarande o sover. Sömntuta. Det missade samtalet (se föregående inlägg) som jag SMSade ringde förresten till mitt nya nummer. Det var ang ngt extrajobb jag sökt för flera månader sedan. Minns inte ens vad det var. Var iaf en kort intervju, sen så skulle hon skicka ett informationsmail jag ska se igenom, sen så ringer hon på måndag så får jag tacka ja eller nej.

Känns just nu som att det kommer bli ett nej då jag inte riktigt hinner med. Har ju ett jobb på dagarna och ett på helgerna nu, liksom. Det tar på krafterna och man hinner ju inte ens träffa folk... Men nu ska jag nog gå och ta på mig ngt snyggt att ha på mig i sommarvärmen, sen laga frukost och väcka Älskling.

xoxo
Nicolsan

Kommentarer
Postat av: Sofia

Hej:), hoppas du får en bra dag:). BTW, fin blogg(:

2008-07-12 @ 12:22:54
URL: http://ffiaw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0