> Dagens outfit-bild?

Nu är jag hemma från jobbet (fick sluta lite tidigare) och ska duscha och göra lite annat hade jag tänkt. Ska käka på McDonald's med Felix har vi planerat också. När han har rast (han jobbar där, alltså). Måste förbereda mig för att jobba inatt med. 23.00 ska jag vara redo att köra igång och spela, alltså bör jag vara där ca 22.45.

Men om man skulle ta o hoppa in i duschen nu då, kanske. Eller vill ni kanske ha en "dagens outfit"-bild först? Tänkte tagit en imorse, men kamerabatteriet var urladdat. Nu har jag laddat det och ska nog ta en bild dådå. Om ni vill alltså?

xoxo
Nicolsan

Kommentarer
Postat av: Angelica

Alltid kul att de en outfit! :)

Kram.

2008-07-04 @ 15:36:59
URL: http://angos.blogg.se/
Postat av: Moa

Oh va glad jag blir, riktigt fin sida du med :D snygg design gjort den själv;)? allt bra föresten :)?

2008-07-04 @ 15:48:47
URL: http://moamadeleine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0