> Dagens outfit

Här kommer dagens outfit! Bilden blev lite suddig, det ber jag om ursäkt för. Men hoppas det syns någorlunda ändå.


1. Vit klänning med djup v-ringning. Text, vingar och glitter på i grått, rött och grönt - Gina Tricot
2. Vitt linne med brottar-rygg och rund ringning (under ovanstående) - Gina Tricot
3. Svarta leggings - (Minns ej vart jag köpte dem?)
4. Oäkta nickelfritt silverhalsband med röda stenar - Ge-Kås
5. Äkta silverring med sten på - Fått i present av mamma förra året (med andra ord vet jag inte vart den är köpt)
Övrigt:
* Fingernaglar målade med lacket Constance Carroll i färgen "13 Passion"
* Tånaglar målade med lacket La French i färgen "Colour 9"

xoxo
Nicolsan

Kommentarer
Postat av: Frida

Fint :)

2008-07-12 @ 15:21:21
URL: http://fridajivby.blogg.se/
Postat av: Märtaaa

Snyggt :)

2008-07-12 @ 16:02:26
URL: http://maertapaerta.webblogg.se/
Postat av: amanda

väldigt vacker, fast det är ju du alltid min bästis:)

2008-07-12 @ 16:39:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0