> Dagens fråga

För första gången kör jag en "dagens fråga" i bloggen! Vad tror ni om det?

Jo, det är iaf så att jag skickade iväg en talong häromdagen på en prenumereration på den nya tidningen "Chic". Den var på 10 nummer och kostade bara 199 kronor (+ ca 35 ronor i frakt). Med andra ord ett bra erbjudande. Det är ju så lätt att bara skicka iväg, och det är dessutom billigt.

Har tidigare prenumenerat på "Chica", men den tidningen la ner. Har dock alla nummer som någonsin kom ut av den tidningen. Har dessutom prenumererat på "Hennes" och "Cosmopolitan", men kände att jag inte riktigt hann med att läsa dem då jag gick i skolan, jobbade o hade massa annat för mig. Nu har jag lite mer tid, så tänkte därför att jag skulle testa "Chic", som verkar vara en bra tidning. Köpte först numret och gillade den starkt, faktiskt.

        

(Bilder lånade från www.tidningsbutiken.se samt www.vassaeggen.se)
Läser också en hel del "In Touch" (en tidning som jag verkligen gillar), men prenumererar inte, och känner inte att jag vill prenumerera på flera tidningar samtidigt heller.

Har också testat på att prenumerera på Göteorgs Posten (GP), men att ha en dagstidning var inget för mig. Har även testat Skaraborgsbygden (SKB) som är en lokal veckotidning, men den var ganska dyr. Metro är ju gratis och dessutom bättre än de tidningarna, tycker jag.

Har prenumererat på Kalle Anka, men tröttnade faktiskt =P O-J som brukade läsa dem. Bättre o köpa det skitbilligt på någon Second Hand isf. Det är ju precis lika kul att läsa gamla nummer. Hmm, kan hända jag prenumererat på ngn mer tidning, men minns inte just nu.

Så dagens fråga blir alltså: Prenumererat ni på någon/några tidning/tidningar just nu och isf vilken/vilka? Om inte, varför? Kanske prenumererar ni på någonting annat?

Jag prenumererar ju även på lite nyhetsbrev på nätet och så får jag Fleur de Santé-erbjudanden på posten. Har ju sett att man kan prenumerera på tamponger och sånt på nätet nu mer. Ganska smart =)

xoxo
Nicolsan

Kommentarer
Postat av: R y d b e r g

Oj jag har prenumererat på en massa ! Senast var det osmopolitan, men kanske borde testa Chic jag med? Har inte testat att köpa de ens. Det är en mode-tidning eller? :)

2008-07-07 @ 22:14:39
URL: http://mariaslya.blogg.se/
Postat av: amanda

Jag har tänkt köpa Chic men ej gjort det, men den verkar ju bra ;D

2008-07-07 @ 22:18:22
Postat av: emelie

SV: okej :D tack för att du svarade på dagens fråga.

2008-07-07 @ 22:48:56
URL: http://etalvis.blogg.se/
Postat av: emelie

Prenumenerar på tidningen FRIDA tillsammans med lillasyster, men funderar starkt på att testa Chic :)

2008-07-07 @ 22:50:27
URL: http://etalvis.blogg.se/
Postat av: Sanna

Tack!



Jag prenumererar inte på någon tidning för det förstör näjet att gå iväg till affären och köpa, haha.

2008-07-07 @ 22:55:05
URL: http://sannakumlin.blogg.se/
Postat av: Tove

Nej gör tyvärr inte det. om jag ska köpa blir det om man ska åka en lång färd typ solo alltid roligt med en pressent :D. men chic lät frestande tänkt köpa tidningen men när du säger det får man springa till affären imorron o kolla :D

2008-07-07 @ 23:34:35
URL: http://guldstrumpa.blogg.se/
Postat av: Jay

Jo veckorevyn har hängt med genom åren! men vi får alla andra tidningar hem typ cosmopolitan, Glamour m.m. så då läser jag ju dem med!

2008-07-08 @ 00:18:45
URL: http://jayjays.blogg.se/
Postat av: Monkey

Veckoryevyn:P har ja börjat prenumrara på

2008-07-08 @ 11:11:25
Postat av: Cissi

Jag har mina funderingar på att börja premumera på Kalle Anka igen =D Bästaste tidningen i hela världen <3 Sen får man ju massa nyhetsbrev från CDON o sånt, men de läser jag aldrig... Har typ 90 stycken såna olästa i inkorgen... <3

2008-07-08 @ 12:12:17
Postat av: Annika

Japp, på amelia :)

2008-07-08 @ 12:47:13
URL: http://baraannikas.blogg.se/
Postat av: Märtaaa

Jag har prenumererat på Bamse, Kamratposten, Kalle Anka, Julia och Vecko Revyn.

2008-07-08 @ 12:58:00
URL: http://maertapaerta.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0