> Dagens:

Dagens humör: Pigg och glad
Dagens mående: Perfa
Dagens frisyr: Utsläppt - mittbena bak som går ut i en snedbena där fram
Dagens smink: Naturlig sminkning med markerade ögon
Dagens klädsel: Rosa linne och vita, korta jeans
-> Ny: Dagens doft (parfymen som jag har på mig idag, alltså): Puma Jamaica
Dagens planer: Jobba
Dagens borde: Städa
Dagens längtan: Lönen =P
Dagens vill ha i allmänhet: Mer pengar så jag kan shoppa loss rejält
Dagens materiella vill ha: Skor!
Dagens beroende: Cigg
Dagens köp: Inget änsålänge
Dagens tråkigaste: Behöver städas hemma, men orkar inte...
Dagens roligaste: Jobba, faktiskt^^
Dagens fundering: Hur många par skor kommer jag sälja idag?
Dagens låt: Tone Norum, Tommy Nilsson - Allt som jag känner

xoxo
Nicolsan

Kommentarer
Postat av: Monkey

haha fick lönen igår:P

2008-07-16 @ 10:24:12
Postat av: Cissi

Åh, Puma Jamaica luktar sååå gott =)

2008-07-16 @ 14:54:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0