> Borde sova

Gomorron. Varit vakna länge, eller? Själv vaknade jag för ganska exakt en timme sen. 10.50. Jobbat natt och borde ju egentligen sova, men kunde inte mer. Får väl se om jag slumrar till någon gång under dagen. Min O-J sover fortfarande, den sömntutan... Väntar på att han ska vakna nu så vi kan trycka i oss lite frulle.
Sen måste vi åka o köpa en present till minisyster-yster som fyller 11 år på torsdag. Men hon ska firas imorgon för på måndag och resten av veckan jobbar ju jag som vanligt och på tisdag åker Mami, Mamis sambo, lillasyster och hennes pojkvän samt minisyster till Kroatien och är borta i 2 veckor. (Ni får ha det underbarast!). Men dessvärre har jag ingen somhelst aning om vad man ska köpa till henne. Några bra förslag, måntro? Jaa, annars får vi väl kika runt i butikerna och se vad vi hittar. Förra året fick hon iaf 2 biobiljetter. Nä, nu ska jag göra iordning mig hade jag tänkt.

xoxo
Nicolsan

Kommentarer
Postat av: amanda

Okeje,hehe tack för kommentaren :)

2008-07-05 @ 14:55:33
URL: http://amaannddaa.blogg.se/
Postat av: Emma

kul att du är med och tävlar på min blogg..lyckatill!

2008-07-05 @ 16:25:19
URL: http://petersson84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0