> 8,5 timmar sedan

Nu är det ca 8,5 timmar sedan mitt senaste blogg-inlägg. Ganska mkt låter det som^^ Hehe. Nu är jag iaf vaken och iordning-gjord och redo för att dra till bussen. Måste gå alldeles strax. Ellis följer inte med till jobbet idag, hon skulle stanna hemma med O-J istället hade hon bestämt sig för.

Idag ska det pillas ytterligare med bloggen, dock inget som har med designen att göra då den är klar. (O-J vill bara att du ska kommentera, Cissi! Eftersom du har Mac och Safari eller vad det var, så gör gärna det. Skriv om ngt ser fel ut). Lite annat stuff. Vad det är märker ni sen när jag kommit hem och fixat det.

Oj, nu är klockan mycket och jag måste gå till bussen om jag ska hinna. Men min dagliga morgon-fråga: Vad ska ni göra idag? Kul att veta^^ Ni får iaf ha en bra dag! Jag uppdaterar när jag kommit hem igen.

xoxo
Nicolsan


Kommentarer
Postat av: Maria

Sv: Tack :)

Ha en bra dag :)

2008-07-02 @ 12:59:21
URL: http://miria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0