> 100 frågor

1. Tre namn jag lyssnar till:
Nicole, Nico (uttalas Niico, alltså inte Nicko) och Blondie

2. Någonting jag tycker om med mig själv:
Jag är optimist 

3. Någonting jag inte tycker om med mig själv:
Seg på att ta tag i saker

4. Detta är jag rädd för:
Spindlar, ensamhet

5. Tre sakar jag vill ha varje dag:
Musik, käk och kärlek

6. Tre saker jag absolut inte kan göra:
Hålla i en spindel, städa toaletten och sova med öppna ögon

7. Detta tycker jag om att göra:
Shoppa, leka med vännorna, vara med min O-J och festa

8. Detta vill jag göra just nu:
Träffa vännorna

9. Bästa känslan:
Lyckorus

10. Värsta känslan:
Ångest, dåligt samvete

11. Egenskaper jag gärna vill att min partner har:
Mysig, humor, omtänksam, kramig och sötig

12. Är jag kär just nu?
Oh yes

13. Jag vill gifta mig?
Ja, ngn gång här i livet hade det nog vart skoj (fast aldrig i ngn kyrka eller på kristet sätt)

14. Följande saker vill jag göra innan jag dör:
Jag vill bl.a. hoppa bungyjump, resa runt och se världen, och... Hmm, jaa, det finns ju så mkt

15. Min käraste ägodel:
Alla mina skor och mobilen

16. Något jag vill ha i present:
Hmm... Ngt är det nog =) 

17. Detta har jag på mig just nu:
Vitt linne och svarta brallz

18. Favoritkläder:
Beror ju på vart man är och väder o så. Men tubklänningen gillar jag starkt. Med ett par snygga leggings till? Perfekt

19. Favoritdjur:
Katt får jag väl säga då

20. Följande musikstilar tilltalar mig mest:
Vad kallar man det? Rock/Punk, men även en del RnB

21. Favoritlåt just nu:
Secret Lives of the Freemasons - It only took a whisper, tror jag allt

22. Roligaste/tråkigaste ämne i skolan:
Haha, pass!

23. Stjärntecken:
Väduren

24. En bok jag älskar:
Nu läser jag ju väldigt lite böcker, men får nog allt säga "En shopaholics bekännelser" av Sophie Kinsella

25. En film jag älskar:
10 things I hate about you (Heath Ledger och Julia Stiles är bäst)

26. Tv-program jag gillar:
Desperate Housewives, Gossip Girl, Sex and the City och Design: Simon & Tomas

27. Favoritdoft:
Vanilj

28. Detta äter jag gärna:
Pizza, choklad

29. Dricker helst:
Goda drinkar, sojadryck med chokladsmak och vatten

30. Favoritgodis:
Choklad såklart =P

31. Hit vill jag gärna åka på semester:
LA

32. Färg på mina ögon:
Blåa

33. Min längd:
162 cm

34. Jag tror på:
Kärleken

35. Jag spelar:
Musik?

36. Person jag beundrar:
Heath Ledger

37. Så här bor jag:
I en 2:a på 65 kvadrat i Skara med boyfriend, 2 kissemissar och 2 marsvin

38. Antal döda krukväxter i hemmet:
Vet inte... 3 kanske?

39. Det här tänder mig:
Ehh... Vad vill ni jag ska svara?

40. Det här gör mig avtänd:
Hmm... smutsigt hår eller smutsighet och dålig lukt över huvud taget

41. Favoritfärg:
Rosa

42. Favoritcitat:
Carrie Bradshaw i Sex and the City har sagt en jäkla massa bra saker

43. En hemlighet jag vet:
Berättar jag en hemlighet är det inget hemlighet längre ju

44. Bästa present jag fått:
Finns många bra =)

45. Senast köpta skiva:
Hmm... Det var nog Britney Spears senaste album "Blackout" faktiskt^^

46. Det jag är mest nöjd över med mitt utseende är:
Ögonen och rumpan

47. Det jag är minst nöjd över mitt utseende är:
Tänderna

48. Udda förmåga/egenskap:
Skomakartumme

49. Om jag vore ett djur skulle jag vara:
Tiger kanske? En vit isf, de är fina

50. Vad lyssnar du på just nu?
Adept - At least give me my dreams back you negligent whore!

51. Vad har du gjort/ska du göra idag?
Bloggat, pratat i tele och lagat mat har jag gjort, men ska dra o handla sart

52. Var är dina föräldrar födda?
Pappa i Kungsbacka och Mamma i Borås (tror jag iaf?)

53. Vad är det senaste du installerade på datorn?
Nya uppdateringar från Microsoft installerade jag imorse

54. Vilken är din favoritrestaurang?
Oj... Hmm... Finns många bra, men Olins i Skara är himla bra, faktiskt

55. När badade du i en pool senast?
På badhuset i Skara i våras, tror jag

56. Har du varit med i någon skolpjäs?
Jajjemän, huvudrollen i "Grönluvan" och dansare i ITis

57. Hur många barn vill du ha?
Två

58. Vilken musikstil tycker du mest illa om?
Opera eller dansband

59. Har du bestämt dig för vad du ska rösta på i valet?
Jag tror det, ja. I vilket fall så kommer jag läsa på som bara den när det närmar sig. Ingen tom röst här, inte!

60. Vad har du för TV-kanaler?
SVT1, SVT2, TV3, TV4, TV4+, TV4 Sport, SVT24, Kanal5, TV6, Kanal 7, TV8, Kanal 9, MTV, Kunskapskanalen, Barnkanalen (tror det var alla?)

61. Har du åkt moped någon gång?
Jadå

62. Har du busringt någon gång?
Yes

63. Har du fått felparkeringsböter?
Nope

64. Har du hoppat/kan du tänka dig att hoppa bungy-jump?
Det är något jag absolut ska göra ngn gång här i livet

65. Vilken är den plats längst bort som du har besökt?
Cypern 

66. Har du en egen trädgård?
Nepps, men balkong =)

67. Vilken är din favorit bland tecknade serier?
The Simpsons

68. Kan du alla orden i nationalsången?
Självklart!

69. Badkar eller duschkabin?
Badkar

70. Vilken är den bästa film du sett senaste månaden?
Systrar i jeans

71. Favoritpizza?
Cappicciosa med pommes och kebabsås

72. Chips eller popcorn?
Chips (med mkt smak, inga lättsaltade, tack)

73. Vilken färg på läppstift använder du?
Använder sällan läppstift, men rosa läppglans är en favorit

74. Har du rökt jordnötsskal någon gång?
Haha, näh!

75. Har du någonsin varit med i en skönhetstävling?
Nope, men hade vart skoj =P kanske?

76. Apelsin- eller äppeljuice?
Egentligen helst en såndär med många frukter i, men får väl säga apelsin då

77. Vem är den senaste som du åt ute med, vad åt ni?
O-J, Mandi och Tompa i torsdags i Falköping. Alla åt dessert utom O-J som åt ngn kinesisk rulle

78. Favoritchoklad?
Marabou NonStop (chokladkaka) tror jag allt =P

79. När röstade du senast?
Aldrig? Jag var inte myndig vid Sveriges senaste val, så kunde inte rösta då
 
80. När åt du en hemodlad tomat sist?
Oj, jag tror vi odlade tomater på lekis... Var 13-14 år sedan

81. Har du vunnit en prispokal någon gång?
Nope, men rosetter i hopptävlingar (med hästar, alltså)

82. Är du bra på matlagning?
Jao, ganska

83. Klarar du att tanka själv?
Ja, självklart

84. Har du beställt något från de där shoppingprogrammen (Typ TVshop) som går på reklamtevekanalen?
Nepps

85. Pepsi eller Coca Cola?
Coca Cola light no calories

86. Har du varit tvungen att använda uniform i något jobb?
Nope

87. Vad var det senaste du handlade?
Cigg, tror jag

88. Har du kräkts offentligt?.
Nej, det tror jag inte

89. Vill du helst bli mångmiljardär eller hitta den sanna kärleken?
Hittat den sanna kärleken har jag ju redan så nu när jag har min grabb kanske det börjar bli dags att bli mångmiljardär? ;P

90. Tror du på kärlek vid första ögonkastet?
Varför inte?

91. Har du ringt något betalnummer?
Yes

92. Kan man vara vän med sitt ex?
Sometimes

93. Vem var det du besökte på sjukhus senast?
Morfar, tror jag

94. Hade du mycket hår som liten bebis?
Yes

95. Vad har du för meddelande på din telefon/mobilsvar?
Inget inpratat, så det är väl Parlinos IQ-svar eller vad det heter

96. Vad har du i din väska?
Almanacka, cigg, plånbok, nycklar, läppglans, mp3, busskort, busstidtabell...

97. Någon favoritsak du gör innan du går och lägger dig?
Njae, eller jo, men äh... Skit samma

98. Vad har du att vara tacksam för?
Det är nog en hel del

99. Var hittade du den här listan?
I Cissis blogg

100. Tre personer jag vill ska fylla i denna enkät:
Amanda, Märtan och Monkey, kanske?

Kommentarer
Postat av: Cissi

Haha, vadå känns lika kort som din mormor? Du är la goer du eller... Så är jag nog lite längre än 157 cm... Till skillnad från lilla dig ;P Saknar dig asmycket nu du =( Men jag älskar dig ändå <3

2008-07-13 @ 20:56:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0