> Känner för mig?

~*Monica*~Without you i wouldn't survive(L)Daniel säger:

Ska inte rubriken va känner du mig?
   
c [۰Mγ۰Stγlع - ღ] ﮎ/\/\ª®?д$§ säger:

Näpps, för frågor som "Skulle du stå ut att bo med mig i två år?" har inte med att gö om man känner mig eller ej, utan vad man känner för mig, serru.


Jaa, och ni behöver bara svara på frågorna =) Hur väl känner ni  för mig egentligen ;P Men tänk på att inte ta med några hjärtan: "<3" i kommentarerna, för då kommer det inte med när man trycker på "Skicka kommentar" sen. Fast det vet väl de flesta redan, I guess?

1. Vad heter jag?
2. Har vi haft sex?
3. Dricker jag alkohol?
4. Röker jag?
5. Skulle du stå ut att bo med mig i två år?
6. Skriv en mening där mitt namn är med
7. Tycker du att jag har bra musiksmak?
8. Har vi samma humor?
9. Skulle du våga dela säng med mig?
10. Vad är jag bra på?
11. Vilket yrke skulle passa mig?
12. Min sämsta egenskap?
13. Är jag självisk?
14. Hur luktar jag?
15. Har jag gjort något bra för dig?
16. Vilket/vilka uttryck använder jag ofta?
17. Vad gjorde jag bra första gången vi sågs?
18. Tänker du kopiera det här så att jag får svara på ditt?

         
     
Yes, det var det. Sen så kan ni ju alltid kopiera o klistra in i era egna bloggar eller bilddagböcker eller vad det kan vara. Ha det gött!

Nicolsan

Kommentarer
Postat av: Monkey

1. Nicole
2.Ja för fan...haha klart vi inte har
3.Alkis ;)
4.Ja...fast det får du inte :P
5.Klart jag skulle :)
6.Nicole du är min närmsta vän.
7.Sådär
8.Typ
9.Jepp
10.Blanda drinkar
11.Jobba i affär
12.Hmm...kommer inget på men nge finns det nog ;)
13.Nepp!
14.Beror ju på vilken parfym du har
15.Ja du träffade mig & vi blev så bra vännor
16.MONKEY,Iouuuhhhh
17.Du var social mot mig
18.Har tyvärr ingen stans att sätta in det =/

2008-01-19 @ 22:09:12
Postat av: Zätat

1. Vad heter jag? Nicole
2. Har vi haft sex? Nope
3. Dricker jag alkohol? Det gör du
4. Röker jag? Ja
5. Skulle du stå ut att bo med mig i två år? Jadå
6. Skriv en mening där mitt namn är med: Nicole säger "håll käften o gapa!" :D
7. Tycker du att jag har bra musiksmak? ja evanescense är väl inge fel på
8. Har vi samma humor? du har nog inte lika sjuk humor som mig ;)
9. Skulle du våga dela säng med mig? jå
10. Vad är jag bra på? röka :)
11. Vilket yrke skulle passa mig? lapplisa xD
12. Min sämsta egenskap? vet ej
13. Är jag självisk? vet ej
14. Hur luktar jag? Det kommer jag inte ihåg..
15. Har jag gjort något bra för dig? ja du bjussa på cigg på station i skara
16. Vilket/vilka uttryck använder jag ofta? softish?
17. Vad gjorde jag bra första gången vi sågs? jag kommer typ bara ihåg att du skämdes när jag snackade skit om blattar o det var en neger brevid :D
18. Tänker du kopiera det här så att jag får svara på ditt? jadå

2008-01-19 @ 22:25:39
Postat av: Oscar

1. Vad heter jag? Nicole Irene Lammassaari
2. Har vi haft sex? Haha! Om vi har?
3. Dricker jag alkohol? Ja, och det njuter du av..
4. Röker jag? Allt för mycket =)
5. Skulle du stå ut att bo med mig i två år? Börjar närmar sej 2 år nu som vi har bott ihop, eller jag ser det som över 1 iaf, så ja =)
6. Skriv en mening där mitt namn är med: Jag älskar Nicole
7. Tycker du att jag har bra musiksmak? För det mesta
8. Har vi samma humor? Jao, det tror jag? Typ?
9. Skulle du våga dela säng med mig? nej, det skulle jag inte =(
10. Vad är jag bra på? Att dela säng med mej ^^
11. Vilket yrke skulle passa mig? Rörmockare, Präst, eller spindel-tämjare. Nämen, makeup-artist? Sko-designer? Eller designa typ det mesta skulle jag tro... Bartender kanske.. Listan kan göras lång
12. Min sämsta egenskap? Sämsta? Humm...Att du röker kanske?
13. Är jag självisk? Nej =)
14. Hur luktar jag? Mumma
15. Har jag gjort något bra för dig? Definitivt
16. Vilket/vilka uttryck använder jag ofta? Apa
17. Vad gjorde jag bra första gången vi sågs? Tog min hand. =)
18. Tänker du kopiera det här så att jag får svara på ditt? Får väl göra det =P

2008-01-19 @ 22:39:44
Postat av: sofia

1. Nicole
2. haha näe XD
3. japp
4. aa..fast det tycker jag du ska sluta upp me lilla vännen :P
5. aa det tror jag nog hehe
6. fattar inte va du menar nu, Nicole haha.. (fattar faktiskt men aja..)
7. jaa ganska så hehe
8. haha aa det tror jag väll, brukar skratta åt samma saker ibland..haha
9. aaråå :)
10. du är bra på att lyssna och förstå! :)
11. hm..vet jag faktiskt inte..
12. haha det får la va att du verkar va en riktig sömntuta haha ngt värre har jag inte hittat än XD
13. näe verkligen INTE :P
14. haha jaadu, gott antar jag :P :)
15. aa mkt! Du lyssnar alltid, och stöttar och förstår, TACK!
16. hm..vet inte..halloj kanske näe venne XD
17. jaadu, du va öppen och glad hehe
18. aa kanske, om jag orkar hehe

2008-01-19 @ 22:50:04
Postat av: Evelyn

1.Nicole
2.Nej
3.Alkis nej men du festar :)
4.Ja
5.Ja
6.Nicole du är egen
7.Klart
8. Ja de tror ja allt
9. Ja, men skulle du?
10. Vara dig själv, samt vara en otroligt bra lyssnare
11. Något inom mode eller sko affär:D
12. rökning?
13. nej
14. gott
15. Du finns där ..
16. soft
17. Gav mig en kram :D
18. Ja de kan la gå för sig..

2008-01-19 @ 22:58:56
URL: http://missevelyn.webblogg.se
Postat av: MärtaPärta

1. Nicole
2. Nehedu
3. Ja
4. Ja, alldeles för mycket!
5. Det skulle jag nog :P
6. Nicole är bara bäst :)
7. Ja, ibland ;P
8. Jaaa :)
9. Det har jag la, typ, redan gjort :P
10. Du finns alltid där för en.
11. Makeup-artist
12. Finns ingen
13. NEJ
14. Gott
15. Ja :)
16. Goodie o yes :P
17. Garva åt mitt skämt, nä jag kommer faktiskt inte ihåg, skäms nästan :P
18. Jaa, det ska jag :D

2008-01-20 @ 09:55:23
URL: http://maertapaerta.webblogg.se
Postat av: Cissi

1. Nicole-Boll
2. Maybe? Hehe, nee. Men om du vill? =P
3. Nopp, du är nykterist
4. Alldeles för mö, men åhh vad det luktar yammie!
5. Får väl prova o se ;P
6. Nicole är kort, haha!
7. Jovars, man får ju inga köttsår i örona va den iaf.
8. Jorå, fast du har lättare för att roa dig mer än jag..
9. Har jag redan gjort =P
10. PÅ att alltid finnas där för en =)
11. Skosamlare? Eller minimodell?
12. You smoke, bitch!
13. Ehh, aa?? Inte för fem öre!
14. Rök närru har rökat - gottie!
15. Du har funnits i mitt liv i nästan tio år nu, det borde la säga en del?
16. Apa, goodie och haha
17. Lättade upp stämningen på syslöjden i trean =P
18. Den som lever få se...

2008-01-20 @ 17:16:37
URL: http://Cissianen.webblogg.se
Postat av: En mupp

Haha, där är ju en bild oss två förresten. Det såg jag nu =) Gulligt att du lagt upp den ;D Ett skepp kommer lastat med massa kärlek

2008-01-20 @ 17:52:42
Postat av: Amanda

1. Nicole
2. nej, tyvärr ;) haha
3. Klaart du gör
4. mm, not good
5. utan att tveka!
6. nicole, det är du och jag förevigt
7. haha, njaaeee
8. OJA!
9. klart
10. oj, du har så många bra egenskaper. men att få mig på bra humör :)
11. stå i en klädaffär
12. lat ;)
13. tycker jag inte
14. händer vell inte att jag luktar på dig så ofta, men dom få gånger som de har hänt har du luktat gott. haha
15. massor!
16. oj, de vet jag faktist inte. haha
17. men de va ju 18år sen, de vet jag inte. haha
18. jaa

2008-01-21 @ 14:53:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0