> Guitar Hero

Jag har blivit helt kär i Guitar Hero, måste faktiskt ha det. Så imorrn ska vi in till Skövde, jag och Älskling. Se vad det går på med ett av spelen och 2 gitarrer till vårat lilla PS2 Slim. Ngn som har en aning? Frågade syrran o hon gissade på 1000 spänn eller ngt sånt. Ska även lämna in låne-TVn till Skövde Radio&TV, för nu har vi ju fått en ny av Siba då våran förra strulade. Tänkte även kika Jack&Jones och Partaj, för Oscar har presentkort där. Kanske jag hittar någonting kul med? Brukar ju bli så =) Shopping är livet. På tal om shopping, tänkte ta på mig kläderna jag köpte i Jkpg imorrn efter morgonduschen, så då får ni se dem. Ursäktar att det är fattigt på "Dagens Klädval" fortfarande. Men imorrn! Då minsann, är jag seg så tjata på mig =P

Nu sitter jag här och lyssnar på musik. Skriver med lite roligt folk på MSN också. Tänkte blogga för en bra stund sen, men började skissa på lite tatuerings-motiv. Fick ett mail av en kille från Gaddad.se med frågan om jag kunde hjälpa honom med en tatuering. Det var lite åt porträtt-hållet, och det är väl inte riktigt min grej, kanske. Ritar mest i texter och tribals. Även blommor och så. Igår fick jag till en riktigt söt fjäril, faktiskt.

För övrigt har jag ju inte haft med ngn bild på min tatuering i bloggen än så kanske ni vill se nu? Kan ju påpeka att jag även har en piercing utöver hål i öronen. Den sitter i tungan =) Men det lägger jag inte upp ngn bild på. Det får ni be mig om ifall ni vill se, så lägger jag upp senare.

image158
Ja, här ser ni min älskade tattoo. Motivet kan jag ju påpeka att jag inte ritat helt själv. Vart den är placerad syns väl ganska tydligt, eller? På höger höft. Haha, fula streck på höften från mysbyxorna råkade jag få med också, var ju inte så snyggt precis, men det får ni leva med. Förresten på Gaddad.se heter Jag "Nicole", om det är någon som skulle vilja veta det.

Men nu ska jag ta och plocka upp lite. Diskas behövs med, men tar nog det imorrn. Kissemissarna har busat runt här, så det ligger lite huller om buller. Energibomber är de allt.

Nicolsan

Kommentarer
Postat av: Anna

Ja dom är verkligen världens goaste :-)

Tungpiercing har jag länge velat ha men hade aldrig vågat göra det. Jag = fegis med sånt.

Sov så gott!

2008-02-13 @ 23:01:42
URL: http://skaninginorrland.blogg.se
Postat av: Anne

Åh Guitar Hero är ju så jävla kul =D hade det ett tag men exet tog med sig det när vi separerade =/... Fin ros du har gaddad btw ;)

2008-02-14 @ 08:11:47
URL: http://mumintrollet.wordpress.com
Postat av: Cissi

Skaffar du och Oscar det spelet, så kommer jag att bo hos er! Det är så in i helsikes kul ju =D Roligaste spelet jag någonsin har spelat, slår tom Super Mario!!!
Vill oxå gadda mej ju, ska jag göra någongång... kanske piercing med, blev ju helt såld när jag låna Oscars =P
Puss o Kram

2008-02-14 @ 14:45:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0