> Trist grå vardag?

Nu är man väl tillbaka i den trista, grå vardagen? Jaja, det blir vad man gör den till. Men jag är lite gnällig, är ju egentligen sjuk fortfarande så ska man till jobbet o jobba ända till klockan 18... That's life. Får ju tänka positivt: money money. Kan ju behövas.

Hmm, mm, jaja. Vad ska ni hitta på idag då? Min blogg känns så... Så... Hmm... Död? Blir inte så peppad att skriva utan respons. Hmm, aja, den har ju stått i princip still en vecka, men det vart ju 5 dagar sedan jag kom hem nu. Är jag tråkig? Vill ni jag ska lägga ner?... Skriv precis vad ni känner, jag tar både ris och ros. Just nu är jag nog tråkig iofs, varit sjuk o så. Trött o sånt.

Men men, nu får jag väl ta o pallra mig iväg strax då. Ha en bra dag!

xoxo
Nicolsan

Kommentarer
Postat av: amanda

du är inte tråkig, du är världsbäst hun<3

2008-08-05 @ 15:16:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0