> Rättelse

Haha, eftersom folk inte riktigt förstått att jag bara skämtade om att Peter och Big Brother är tillsammans får jag väl göra en rättelse då. De är alltså inte tillsammans, inte kära eller ngt i den stilen. Bara bästa komipisar som bor ihop. Så nu vet ni det. Men det är fan kul o säga att de är tillsammans ju^^ Men men.

Nu är jag i Jönköping. Sitter här med O-J, Robin och Tompa. Väntar på att de andra ska komma hem från frissan. Mandi, Thilda och Bruden herself. Ska bli skoj o se på bröllop, var ett bra tag sen. Hört att stugan (där efterfesten är) är fylld med alkohol med. Haha. Me like (Svaaamp). Fast innan vi efterfestar ska jag vara chaufför. O jag ska faktiskt inte dricka så mkt ändå. Ska ju hem imorrn, sen dra till Big Brother o Peter imorrn med hade jag tänkt. Skoj skoj. Ska bada om det är varmt väder har jag bestämt. Ser vi fram emot =) Nu ska jag va ite social. Nu kom Stefan med. Ha det gött!

xoxo
Nicolsan
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0